پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 476555
۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
بیگی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: دوره یک روزه خبرنگاری ویژه فعالان فرهنگی مساجد استان، به همت دبیرخانه کانون های مساجد، در سالن اجتماعات خانه مطبوعات برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام اباذر بیگی، شامگاه سه‌شنبه در مراسم توانمند سازی مدیران مساجد که در مسجد کوثر ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: روحانیون به عنوان مدیران مساجد دو بازوی توانمند به نام بسیج و کانون فرهنگی دارند که با همکاری و اتحاد می‌توانند در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی نقش مؤثری را ایفا کنند.

وی ادامه داد: مساجد بیش از هر زمان دیگر به وحدت و هم‌دلی نیاز دارد و دشمن هم دقیقا از این ناحیه واهمه دارد و دنبال این است که در کشور تفرقه بیاندازد و قطعا اگر بخواهد اولویت بندی کند، مساجد در اولویت برنامه‌های دشمن خواهد بود و ما باید در مساجد وحدت و هم‌دلی خود را حفظ کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی بیان داشت: هیئات امناء باید کمک‌کار فعالین فرهنگی مساجد باشند و بعضا شاهدیم در برخی مساجد این اختلاف‌ها باعث کند شدن فعالیت‌های فرهنگی می‌شود و وقت بیشتری از مسئولین را در جهت حل اختلافات می‌گیرد.

وی اضافه کرد: امام امت با پایه ریزی بسیج قدمی محکم در حفظ انقلاب برداشته و درخت تنومند در مساجد کاشته و رهبر انقلاب هم با احساس نیاز دیگری در مساجد دستور ایجاد کانون‌های مساجد را برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری داد و بر نگاه ویژه و مهم به این مساله تاکید کرد.

بیگی در پایان به برگزاری برنامه نمایش‌نامه فراق و دوره خبرنگاری ویژه فعالان مسجد اشاره کرد و گفت: به مناسبت ایام فاطمیه نمایش‌نامه فراق توسط  کانون‌های مساجد ارومیه از 6 تا ده دی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اجرا می‌شود و هم‌چنین دوره یک روزه خبرنگاری ویژه فعالان مساجد به همت کانون مساجد استان در سالن اجتماعات خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha