سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
معاونت دانش آموختگان حوزه علمیه فارس

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه فارس از برگزاری گردهمایی مبلغین طرح هجرت استان در شیراز خبر داد.

حجت الاسلام محمد فقیهی امین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، وظایف طلاب و روحانیون را در دهه مبارکه فجر و ایام فاطمیه مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید در این ایام به نشر معارف فاطمی و  دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بپردازند.

وی به برگزاری گردهمایی مبلغین طرح هجرت استان فارس اشاره کرد و افزود: این گردهمایی  پنج شنبه چهارم بهمن ماه از ساعت ۸ الی ۱۳ در مسجد شهدای شبستان مصلای قدیم نماز جمعه برگزار می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه فارس با اشاره به مهمان ویژه گردهمایی مبلغین طرح هجرت استان فارس، خاطرنشان کرد: استاد نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه  در این مراسم به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی عنوان کرد: روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار بودند، از این رو با توجه به هجمه ها و توطئه های دشمن در عرصه های مختلف فرهنگی، نقش روحانیون نیز باید همانند گذشته در ادامه راه انقلاب موثر واقع شود.

حجت الاسلام فقیهی امین با بیان اینکه اکنون باید بیش از پیش برای تربیت نیروهای انقلابی گام‌ برداریم، ادامه داد: برای تداوم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، نیازمند پرورش انسان‌های مکتبی، ولایی و انقلابی هستیم.

وی به نقش روحانیون طرح هجرت در توسعه و ترویج مسائل فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: روحانیون طرح هجرت در روستاها و مناطق محروم نقش بسیار پررنگی در ترویج مسائلی فرهنگی و معارف اهل بیت(ع) دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha