سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اوقاف بیضا

حوزه/ رئیس اوقاف و امور خیریه شهر بیضای استان فارس از برپایی نمایشگاه در دهه فاطمیه خبر داد و گفت: نمایشگاه سوگواره یاس نبوی در دهه فاطمیه در محل مسجد جامع و امامزاده محمد(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اسدالله معید در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت ایام فاطمیه اظهار داشت: اداره اوقاف وامورخیریه شهر بیضا استان فارس به مناسبت فرا رسیدن دهه فاطمیه در  صدد برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی در سطح شهر و روستاهای تابعه است.

وی با بیان اینکه تعداد بسیاری پرچم ویژه سوگواره یاس نبوی در سطح شهر نصب شده است، افزود: بقاع متبرکه در سطح شهر را نیز برای این ایام سیاه پوش کرده ایم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهر بیضا، برپایی مراسم عزاداری درسطح بقاع متبرکه و مساجد را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: علاوه بر برپایی مراسم عزاداری در بقاع متبرکه و مساجد، برپایی پنج ایستگاه صلواتی در سطح شهر به مدت ۱۰ روز را خواهیم داشت.

 وی خاطرنشان کرد: برپایی مراسم عزاداری، سینه زنی و زنجیرزنی در روز شهادت حضرت زهرا(س) از ابتدا شهر تا امامزاده محمد(ع) از دیگر مراسم هایی است که در ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام معید، توزیع آش نذری در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) درمحل امامزاده سید محمد(ع) را یکی دیگر از برنامه ها در دهه فاطمیه دانست و بیان کرد:  چهار مبلغ روحانی نیز در این ایام به روستاهای محروم بیضا اعزام خواهند شد.

وی  خاطرنشان کرد: محفل انس باقرآن کریم با دعوت از قاری برجسته کشوری و تجلیل از برگزیدگان قرآنی و مربیان طرح حفظ قرآن نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که در دهه فاطمیه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهر بیضا، به برپایی نمایشگاه در دهه فاطمیه اشاره و خاطر نشان کرد: نمایشگاه سوگواره یاس نبوی در دهه فاطمیه در محل مسجد جامع و امامزاده محمد(ع) برگزار خواهد شد.

وی در پایان برگزاری مراسم عزاداری و روضه خوانی در سطح روستاهای تابعه را از دیگر برنامه های این مجموعه در ایام فاطمیه دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha