پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فراخوان شرکت در دوره‌های مهارت تبلیغی «شمیم»

حوزه/ دوره‌های مهارتی طرح جامع تبلیغ شمیم ویژه طلاب ترم چهار به بعد، مبلغان و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی عنوان کرد: دوره‌های مهارتی طرح جامع تبلیغ شمیم همزمان با شروع ترم تحصیلی بهمن ماه آغاز می‌شود و طلاب ترم چهار به بعد، مبلغان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی، هدف از برگزاری این طرح را توانمندسازی، ارتقای سطح دانش و مهارت تبلیغی طلاب، تربیت نیرو جهت تبلیغ در مراکز مختلف با توجه به مخاطبان گوناگون و ارائه آموزش‌های کاربردی در زمینه‌های مختلف تبلیغی برشمرد.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی با بیان اینکه این طرح در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود، گفت: سطح عمومی این طرح شامل مهارت‌های ارتباطی، سخنوری، روش بیان احکام، رسانه، مدح و رثا، کلاسداری و مهارت پاسخگویی است و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره عمومی می‌توانند در دوره تخصصی این طرح ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: هر طلبه مجاز به انتخاب حداکثر سه موضوع مهارتی است و غیبت بیش از سه جلسه موجب حذف شرکت‌کننده از این دوره مهارتی می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی، زمان ثبت نام در این طرح را از ۳ تا ۸ بهمن ماه اعلام کرد و افزود: دوره عمومی این طرح از ۱۳ بهمن ماه آغاز می‌شود.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۷ تا ۱۴ با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۱ تماس بگیرید.

 

 

۳۱۳/۳۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha