پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جشن تکلیف

حوزه/ با همکاری حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) و آموزش پرورش شهرستان کنگان جشن تکلیف ۷۰۰ دانش آموز دختر این شهرستان کنگان برگزار شد.

سیده زهرا موسوی در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با اشاره به برگزاری جشن تکلیف 700 نفری در کنگان، گفت: با همکاری حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) و آموزش پرورش شهرستان جشن تکلیف 700 دانش آموز دختر این شهرستان کنگان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران کنگان افزود: گروه هنری منتظران ظهور وابسته به حوزه علمیه خواهران با اجرای عروسکی در قالب برنامه شاد و معنوی، پرده خوانی و بیان اشعار وضو، نماز و مسابقات مجری اجرایی این مراسم را بر عهده داشتند.

وی اظهار داشت: در این مراسم معنوی که با حضور مادران، مربیان، معاونان و مسئولین شهرستانی  برگزار شد، پیمان نامه بندگی خود را با طنین لبیک یا مهدی(عج) و سجده شکر بندگی متبرک و مزین نمودند.

موسوی اظهار داشت: گروه هنری "منتظران ظهور" با هدف ایجاد بستر شاد و متنوع و سالم برای دانش آموزان مدارس آموزش و پرورش و موسسات قرانی و پایگاه ها و منازل شخصی،در تمامی اعیاد و میلاد ایمه اطهار علیهم السلام و جشن تکلیف،روز معلم،دهه فجر و حتی شهادات ائمه اطهار علیهم السلام و مناسبات ملی و مذهبی دیگر برکزار می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کنگان افزود: اجرا برنامه ها در قالب نمایش های عروسکی و مسابقات، سرود های و همخوانی و اجرای مجریان باتجربه از دیگر فعالیت های این گروه است که محتواهای مناسب ویژه مقطع کودک و نوجوان را فراهم می سازند.

وی خاطرنشان کرد: این گروه علاوه بر کنگان در شهرهای همجوار مانند بنک، دیر، دوراهک، لمبدان، سیراف، خورموج و بردستان روح معنوی و نشاط اجتماعی سالم به اجرا درآورده اند و که با استقبال بسیار خوبی از طرف مسئولین شهرستان و مدیران مدارس ، والدین و خود دانش آموزان شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha