جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید شهاب الدین حسینی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف رسانه‌ها در تبلیغ و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: دستاورد های انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته باید به افتخار تبدیل شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی امروز در جمع فعالان و کارشناسان قرآنی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در زمینه ترویج فرهنگ قرآن صورت گرفته، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،‌ دستاوردهای مناسبی در زمینه قرآنی وجود دارد که تمامی آن‌ها به برکت خون پاک شهیدان حاصل شده است؛ با تمامی این دستاوردها، قرآن کریم همچنان محجور و نیازمند خدمت رسانی است.

وی اضافه کرد: با یک مقایسه کلی متوجه دستاورد های عظیم انقلاب اسلامی در طول چهل سال در عرصه حفظ، قرائت، تفسیر و سایر عرصه های قرآنی خواهید شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی به توجه افراد قلیل جامعه به مسائل فرهنگی و قرآنی اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ قرآنی، فعالیتی جهادی است و قرآن سفره پهن شده الهی است که هر کس به اندازه خودش از آن بهره مند می شود و به دیگران نیز در این امر کمک می کند.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن انتقاد از تبدیل نشدن آموزه‌های قرآنی به سبک زندگی مسلمانان انتقاد کرد و افزود: وجود تعامل، برای گسترده کردن بستر قرآنی در کشور در راستای تبدیل کردن مفاهیم قرآنی به سبک زندگی، ضرورت دارد.

وی عملکرد رسانه‌ها در تبلیغ و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضعیف ارزیابی کرد و ضمن انتقاد از این مسئله، بیان داشت: دستاورد های انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته باید به افتخار تبدیل شوند، و نقش رسانه ها در این امر انکار ناپذیر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش های برخی، برای پررنگ کردن نقاط ضعف جمهوری اسلامی ایران بی‌مفهوم است و باید همراه نقد آگاهانه نقوص و نقاط ضعف جمهوری اسلامی ایران، کمی هم به داشته ها و دستاورد هایمان افتخار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha