چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی ویژه‌برنامه‌های کارگروه حوزه و روحانیت ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، امروز در نشست کارگروه حوزه و روحانیت ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح برنامه‌های این کمیته در بخش‌های فرهنگی و تبلیغی پرداخت.

وی افزود: در بخش فرهنگی برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی سیاسی در خصوص گفتمان انقلاب اسلامی، دوره‌های اندیشه اسلامی با تدریس حجت‌الاسلام افشین فر، سخنرانی انقلابی با حضور خانواده‌ها و فرزندان طلاب، ویژه‌برنامه فرهنگی برای اساتید مدارس علمیه با حضور سخنران مدعو از مشهد قبل از دهه فجر پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام مهرپویان ادامه داد: همچنین دوره بصیرتی، فرهنگی و آموزشی با حضور 40 نفر از طلاب در قم و تهران با برنامه‌هایی ازجمله بازدید از موزه عبرت، حضور طلاب در برنامه‌های 12 و 22 بهمن و فعالیت‌های جانبی دیگر از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی این کمیته اجرایی می‌شود.

وی که جانشین کارگروه حوزه و روحانیت ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب در استان خراسان شمالی است، برگزاری همایش حوزه علمیه انقلاب اسلامی و تمدن سازی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و برگزاری دومین همایش تبیین دستاوردهای انقلاب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صابری تولایی را ازجمله برنامه‌های بخش تبلیغ و هجرت استان برشمرد.

حجت‌الاسلام مهرپویان خاطرنشان کرد: برگزاری دومین همایش تبیین دستاوردهای انقلاب، برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در تاریخ یازدهم بهمن و برگزاری نشست و گفتمان انقلاب در تمامی مدارس علمیه استان از دیگر برنامه‌های این بخش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha