سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مختارزاده

حوزه/ حجت الاسلام مختارزاده گفت: با همکاری ۵۰ نفر از پزشکان جهادی نزدیک به ۶ هزار بیمار رایگان جراحی و ویزیت شدند و با همکاری اردوهای جهادی ۷۸ باب خانه در استان مرمت و بازسازی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد مختارزاده امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: ایجاد دفاتر آستان قدس رضوی در استان‌های کشور یک باقیات الصالحاتی بود که بعد از حکم رهبر انقلاب به مسئول آستان قدس رضوی، وی این کار را در شهرستان‌ها با هدف فقرزدایی به راه انداخت.

وی ادامه داد: اگر از روز اولی که بنده به عنوان مسئول آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی انتخاب شدم، مورد حمایت قرار می‌گرفتم، امروز نتایج بهتری داشتیم، متاسفانه هیچ یک از نهادها و دستگاه‌ها بجز شهرداری ارومیه با ما همکاری نکردند و کل واریزی آستان قدس در طول این دو سال و نیم برای آذربایجان غربی کمتر از 900 میلیون تومان بوده است.

مسئول سابق دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی افزود: در طول این مدت که در میان مسئولین بودم، یک میلیارد تومان وام برای اشتغال‌زایی 150 خانواده بی‌سرپرست و بد سرپرست پرداخت شده و بیش از دو میلیارد ششصد و پنجاه میلیون تومان در راستای فقر زادیی هزینه گردیده که بخش اعظم آن توسط خیرین استان و مشارکت‌های مردمی بود و در خیلی از موارد خادمیارن از جیب خود در این راستا هزینه می‌کردند.

وی اضافه کرد: در طول این دو سال و نیم چهار هزار نفر در استان برای خادمیاری رضوی ثبت نام کردند و بیش از3500 نفر را با کمک خیرین به عنوان زائر اولی به زیارت امام رضا(ع) اعزام کردیم و با همکاری بیمارستان امام خمینی(ره) عارفیان و درمانگاه ثارالله، بسیاری از بیماران را رایگان ویزیت کرده‌اند.

حجت الاسلام مختارزاده تاکید کرد: با همکاری 50 نفر از پزشکان جهادی نزدیک به ۶ هزار بیمار رایگان جراحی و ویزیت شدند و با همکاری اردوهای جهادی 78 باب خانه در استان مرمت و بازسازی شدند.

وی در پایان با گلایه از برخی نامهربانی‌ها گفت: در طول این مدت نامهربانی‌های زیادی دیدم که برخی از آن‌ها از روی بی‌اطلاعی بود که من گذشت کردم، اما برخی‌ها از روی عمد جلوی حرکت دفتر در استان سنگ اندازی می‌کردند که آن‌ها را به خدای متعال می‌سپارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha