چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در اجلاس شورای مجلس وحدت مسلمین ایالت پنجاب گفت: روحانیون کشور برای پیشرفت جامعه فعالیت می کنند و دشمن هم به دنبال ایجاد اختلافات میان روحانیون است. نباید بگذاریم به هدفشان برسند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در اجلاس اعضای شورای مجلس وحدت مسلمین ایالت پنجاب گفت: روحانیون کشور برای پیشرفت جامعه فعالیت کنند و دشمن هم به دنبال ایجاد اختلافات میان روحانیون هستند و باید نگذاریم به هدفشان برسند.

وی افزود: امام جماعت و ممبری وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند چون دشمن تلاش می کند که مردم را از علماء و رهبران دینی دور کند، اگر روحانیون در انجام وظایف خودشان کم کاری کنند دشمن به هدفشان موفق خواهند شد.

وی در ادامه گفت: تربیت کردن جامعه وظیفه علما است، علما با علم و عمل خودشان جامعه رو به سوی خدا ببرند و برای پیشرفت و سلامتی کشور به تلاشها مان ادامه دهیم و باید محور اصلی این تلاشها مساجد باید باشند و از این مراکز دینی بجای حمایت از تکفیریت و افراطی گری، پیام عشق و محبت را به گوش مردم برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha