جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا گفت: همه مسئولین ودست اندرکاران و رسانه ها باید در انعکاس شایسته و مطلوب جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تلاش فراوان داشته باشند، چرا که رسانه ها می توانند در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اثرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در دیدار با جمعی از مسئولین و معاونین صدا وسیمای مرکز قزوین که در دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد، ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند دست اندرکاران و تهیه کنندگان شبکه استانی مرکز قزوین، گفت: امروز نقش رسانه ها به خصوص رسانه ملی در نشان دادن برخی محرومیت ها و مشکلات مردم و رساندن آنها به گوش مسئولین بسیار اثرگذار می باشد.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: امروز دنیای استکبار جهانی با راه اندازی برخی از شبکه ها به سیاه نمایی علیه این کشور و ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی می پردازد، که نقش رسانه ملی و شبکه های استانی در سراسر کشور می تواند با تهیه برنامه ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرها و روستا ها، نقشه آنها را خنثی نماید.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا بیان کرد: امروز بعد از چهل سال از انقلاب اسلامی در روستا ها و شهرهای مختلف در سراسر کشور پیشرفت خوبی در عرصه های مختلف به وجود آمده که شبکه استانی می تواند این دستاوردها را به آحاد مردم، به خصوص نسل نوجوان و جوان، ارائه نماید.

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا گفت: همه مسئولین و دست اندرکاران و رسانه ها باید در انعکاس شایسته و مطلوب جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تلاش فراوان داشته باشند، چرا که رسانه ها می توانند در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اثرگزار باشند.

امام جمعه شهرستتان بویین زهرا بیان کرد: جهان امروز در واقع جنگ اندیشه و فکر است که در آن رسانه‌ها حرف اول را می‌زنند و دشمنان انقلاب هم با توسل به رسانه به دنبال استحاله نظام و تبلیغ ناکارآمدی انقلاب اسلامی برای ناامیدی مردم هستند.

وی اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ارائه بحث‌های تحلیلی و تبیینی بسیار ضرورت دارد که نقش صداوسیما در این خصوص مهم است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha