جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مدارس حوزه علمیه قزوین در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارکه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام صفی خانی در جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه علمیه قزوین، گفت: حوزه های علمیه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برکات فراوانی داشته اند که باید این ثمرات را به مردم و جوانان بشناسانیم.

حجت الاسلام صفی خانی خاطر نشان کرد: حوزه علمیه قزوین در رابطه با ساخت و عمران مدارس توانسته بسیاری از مدارسی که به صورت مخروبه در آمده بود را احیا و در اختیار طلاب علوم دینی قرار دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین در رابطه با برپایی این نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه برنامه های مختلفی از قبیل پخش فیلم های مستند ساخته شده در حوزه علمیه قزوین در موضوعات راهیان نور، اربعین حسینی و در رابطه با علمای گذشته، برای بازدیدکنندگان به نمایش در خواهد آمد.

حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: ارائه مقالات پژوهشی منتخب از حوزه علمیه خواهران و برادران، نشست بصیرتی با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قزوین، برگزاری شب خاطره با حضور مبارزین انقلاب اسلامی، تجلیل از علمای مبارز در دوران انقلاب اسلامی، تحلیل و بررسی نقش شهدای روحانی در حوزه علمیه قزوین و ارائه مشاوره به بازدیدکنندگان از برنامه های این نمایشگاه خواهد بود

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه از ۳۰ اثر  برتر در زمینه علما و فضلای حوزه علمیه قزوین، رونمایی خواهد شد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین بیان کرد: باید در برگزاری این نمایشگاه همه معاونین و اساتید همکاری شایسته ای داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha