شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوره اندیشه سیاسی ویژه اساتید در دانشگاه پیام‌نور

حوزه/مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور از برگزاری دوره اندیشه سیاسی ویژه اساتید، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران به نقل از مركز ارتباطات و اطلاع ‌رسانی نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در دانشگاه پیام‌نور از برگزاری دوره اندیشه سیاسی سطح ۵ ویژه اساتید با محوریت سیرت و صورت انقلاب در دانشگاه پیام‌نور خبر داد.

وی گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، کارگاه‌های «انقلاب فرامدرن، تمدن اسلامی و موج چهارم بیداری اسلامی» و «من متعالی و فلسفه انقلاب اسلامی» با حضور موسی نجفی استادتمام رشته علوم سیاسی و مدیر مرکز هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهیان کشور در سازمان مرکزی برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور هدف از برگزاری این کارگاه را تبیین آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و ارتقای سطح فکری اساتید عنوان کرد.

وی با عنوان اینکه دوره‌های دانش‌افزایی اساتید علاوه‌بر بار علمی و فرهنگی، دارای ۲ امتیاز فرهنگی برای اساتید است، اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های گذشته میزان استقبال اساتیدی که دارای مرتبه علمی استادی بودند، از این دوره‌ها بسیار بالا بود و این نشان می‌دهد که اساتید بدون نیاز به امتیاز فرهنگی و صرفا به دلیل علاقه‌مندی به کسب معلومات در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha