شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه در عصر حاضر تجلی ولایت در وجود مقام معظم رهبری نهفته است، تصریح کرد: هئیتی که خروجی آن مبارزه با صهیونیست و استکبار و طاغوت نباشد را نمی توان به عنوان یک هئیت اثرگذار معرفی کرد.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا   که در هیات عشاق المهدی (عج) برگزار شد گفت: ولایت پذیری حضرت فاطمه زهرا (س) می تواند برای امروز و فردای همه پیروان و مکتب اسلام درس های بزرگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزات حضرت زهرا (س) از آن جهت مهم وسرنوشت ساز است که ایشان خود طراح مبارزه با تحریف و ترسیم کننده نقشه دفاع از ولایت شد و چون سیاستمداری قهرمان در صحنه ظاهر شد.

 مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: در تمامی دوران ها ولایت مورد هدف تمامی دنیا طلبان برای رسیدن به اهداف شوم خود بوده و حضرت زهرا(س) به عنوان اولین حامی و مدافع ولایت آغازگر دفاع از حریم ولایت است، لذا باید با سیره وروش ومنش حضرت فاطمه زهرا (س) بیش از پیش آشنا شویم، چرا که این بانوی برجسته  الگویی جاودان برای حیات طیبه انسانهاست .

وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر تجلی ولایت در وجود مقام معظم رهبری نهفته است، بیان کرد: هئیتی که خروجی آن مبارزه با صهیونیست و استکبار وطاغوت نباشد را نمی توان به عنوان یک هئیت اثرگذار معرفی کرد و مسئولان هیئات ها باید در زمینه تحقق این مهم فعالیت های لازم را انجام دهند.

فاطمی نسب اظهار کرد: در سال های اخیر متاسفانه شاهد ظهور و بروز فرقه شیرازی ها هستیم که با سوءاستفاده از عواطف و احساسات جوانان به دنبال اجرای اهداف خود هستند . با  صدای بلند  اعلام می کنیم که فقط زیر پرچم امام حسین (ع) هستیم و با تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر آن، ان شاءالله پرچم را به دستان صاحب اصلی خواهیم رساند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha