جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست هم‌اندیشی مدیر حوزه علمیه سمنان با مسئولان نهادهای همسو با حوزه علمیه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان با اشاره به اینکه ۳ درس خارج در استان سمنان رسمیت پیدا کرده است، بر لزوم ایجاد شرایط برای رشد علمی برای طلاب مبلغ و کسانی که در نهادهای دیگر مشغول فعالیت هستند تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، در نشست هم‌اندیشی مدیر حوزه علمیه سمنان با مسئولان نهادهای همسو با حوزه علمیه ،به میزبانی دفتر مدیریت حوزه علمیه استان سمنان، خطاب به مسئولان حوزوی اظهار داشت: شما محصول حوزه‌های علمیه هستید و سیستم و روش و منش علمای قدیم بر این بوده است که نباید یک روحانی و عالم از سیستم و جایگاه حوزه علمیه جدا شود.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه چندین نهاد و دستگاه وجود دارند که مخاطب کلی آنان یا بخشی از مخاطبان آنها نظیر سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، بسیج طلاب و مرکز خدمات، از روحانیت هستند، تصریح کرد: در تصمیم‌گیری‌ها باید نهادهای حوزوی محور یاریگر فکری و بازوی توانمند حوزه علمیه باشند.

وی بر تعامل نهادهای حوزوی محور در راستای حل مشکلات اقتصادی طلاب و یافتن راهکار و حل آنان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان با اشاره به اینکه 3 درس خارج در استان سمنان رسمیت پیدا کرده است، بر لزوم ایجاد شرایط برای رشد علمی برای طلاب مبلغ و کسانی که در نهادهای دیگر مشغول فعالیت هستند تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha