شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام علی شکری - سمنان

حوزه/حجت‌الاسلام شکری با بیان اینکه آموزش در حوزه علمیه باید متناسب با نیازهای روز جامعه باشد، تصریح کرد: باید متناسب با نیازهای روز جامعه به سمت آموزش و توانمندسازی طلاب برویم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، در نشست هم‌اندیشی مدیر حوزه علمیه سمنان با مسئولان نهادهای همسو با حوزه، به میزبانی دفتر مدیریت حوزه استان، با اشاره به این که باید در سه عرصه توانمندسازی طلاب و روحانیون به‌طورجدی در دستور کار باشد، اظهار داشت: در سه حوزه «آموزش»، «مهارت‌ها» و «اقتصادی» باید توانمندسازی طلاب و روحانیون به‌طورجدی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه آموزش در حوزه علمیه باید متناسب با نیازهای روز جامعه باشد، تصریح کرد: باید متناسب با نیازهای روز جامعه به سمت آموزش و توانمندسازی طلاب برویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین بر توانمندسازی اقتصادی برای طلابی که توان اداره زندگی را ندارند تأکید کرد.

حجت‌الاسلام شکری با اشاره به ضرورت‌های حوزه تبلیغی مبلغان، خاطرنشان کرد: نیازسنجی بر اساس نیاز و ذائقه‌های مخاطب در دستور کار مبلغان باشد.

وی اظهار کرد: به بسیاری از ائمه جماعات تأکید کرده‌ایم که از طلاب جوان به‌عنوان طلاب معین در کنار خود در مساجد یا به تعبیری به‌عنوان طلاب مسئله‌گو و بیان‌کننده احکام شرعی استفاده کنند تا شرایط برای تبلیغ آنان فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه طلاب جوان غیر شاغل باید سکان‌دار نمازهای جماعت باشند، تصریح کرد: نامه‌ای از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به دست ما رسیده است که طلاب شاغل اگر نماز جماعت می‌روند یا نباید پول بگیرند یا باید برای نماز جماعت مرخصی بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha