سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 476656
۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
۱

حوزه/ برگزاری کلاس تفسیر شرح خطبه فدکیه تا سفارش امام جمعه خوی به حضور مسئولین در نماز جماعت از مهم‌ترین اخبار امروز آذربایجان‌غربی بود.

حجت الاسلام وحید زائری در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه اظهار داشت:با توجه به سفارش مقام معظم رهبری درباره خطبه فدکیه که فرمودند، معارف این خطبه در حد عالی‌ترین سطح معارف وحکمت است و نشان‌دهنده مقام علمی حضرت زهرا (س) است، کلاس تفسیر این خطبه در مدرسه علمیه رسول اکرم ( ص) تکاب برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه رسول اکرم (ص) تکاب اضافه کرد: شرح این خطبه در شش جلسه با حضور استاد حوزه حجت الاسلام محمدرضا عبدی دایر خواهد شد و در پایان دوره ضمن اخذ آزمون از طلاب، به افراد برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیران ادارات در نماز جماعت حاضر باشند

حجت الاسلام سید رضی شکوری در جلسه شورای نماز شهرستان خوی با اشاره به فضیلت‌های نماز در روایات و قرآن بیان داشت: بر همه کارگزاران د رنظام جمهوری اسلامی واجب است که به مسئله نماز خصوصا نماز جماعت اهمیت بیشتری بدهند و سعی شود در ادارات نماز جماعت دایر باشد و خود مدیران ادارات در نماز جماعت‌ها شرکت کنند.

امام جمعه خوی اضافه کرد: در امتیازات ادارات برای کارمندان خود نماز مد نظر قرار گیرد و مدیران ادرات کارمندان را به مسئله نماز جماعت تشویق کنند، امروز یکی از وظایفی که دهیاران و شوراهای روستاها دارند این است که زمینه اقامه نماز جماعت در روستاها را فراهم سازند.

اعزام طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه به مشهد مقدس

طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه صبح امروز برای یک اردوی زیارتی و فرهنگی با بدرقه مسئولین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

عزاداری طلاب مدرسه علمیه میرزا ابراهیم شهید خوی به مناسبت ایام فاطمیه

مراسم عزاداری طلاب مدرسه علمیه میرزا ابراهیم شهید سفیران هدایت خوی امروز با سخنرانی حجت الاسلام حسن فرشباف مدیر این مدرسه در مورد حدیث کساء برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha