چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران

حوزه/ نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران با هدف حمایت از جامعه نخبگانی حوزه علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران عصر چهارشنبه، با هدف حمایت از جامعه نخبگانی حوزه علمیه استان، در محل مدیریت حوزه علمیه تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام فولادی، سرپرست دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گزارشی از روند شناسایی و ارائه خدمات به جامعه نخبگانی حوزوی را بیان کرد.

وی با بیان این که شناسایی واجدین شرایط اولین مرحله در حمایت از جامعه نخبگانی بود، گفت: شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان بر عهده مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر قم و خراسان است و نیاز است حوزه‌های علمیه استان‌ها با این مراکز تعامل بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام فولادی افزود: توجه به نخبگان و حمایت از ایشان، شاه کلید تحول اساسی در کشور و نیل به تمدن نوین اسلامی است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری، مدیر مرکز خدماتحوزه علمیه استان تهران نیز به چشم‌انداز سند حمایت از جامعه نخبگانی که با همفکری مراکز و نهادهای حوزوی از جمله مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و بنیاد ملی نخبگان و دفتر نخبگان دانشگاه تهران تدوین شده است اشاره و هدفمندی در ارائه خدمات به نخبگان حوزوی را تبیین کرد.

در پایان این نشست، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق ضمن استقبال از برنامه‌ها و رویکرد جدید مرکز خدمات حوزه به نخبگان، همکاری بیشتر و ارتباطات میان دو مجموعه در زمینه شناسایی نخبگان حوزوی را خواستار شد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha