جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد فردوسی پور

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: آزمون رشته تخصصی «تبلیغ» ویژه برادران، جمعه ۵ بهمن به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد فرودسی پوردر گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد ابراز کرد: رشته تخصصی «تبلیغ» ویژه برادران جمعه 5 بهمن از ساعت 9 صبح به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه مبارکه امام صادق(ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به جایگاه والای تبلیغ به عنوان رسالت حوزویان و نقش آن در مسیر تربیت دینی جامعه، خاطر نشان کرد:‌ یکی از نیازهای امروز تبلیغ کاربردی و نوین است که بر اساس همین نگاه رشته تخصصی تبلیغ به منظور گسترش و تبلیغ معارف الهی در میان جامعه ، تبیین دفاع از عقاید شعیه امامیه و پاسخ گویی به پرسش ها و شبهات، تقویت مهارت های ارتباطی مورد نیاز و تربیت مبلغان و مدیران فرهنگی برای نشر احکام و معارف اسلامی، ایجاد شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان درباره نظام آموزشی سالی واحدی این رشته نیز گفت: طول دوره با احتساب پایان نامه حداقل چهار و حداکثر شش سال می باشد و دانش پژوهان مبانی اعتقادی، مسایل فقهی، مهارت های ارتباطی و روش های لازم را برای تبلیغ و مدیریت فرهنگی می آموزند و توان تبلیغ و پاسخ گویی به نیاز های آن را کسب می کنند و در پایان موفق به دریافت دانشنامه این رشته می شوند.

گفتنی است، دانش پژوهان اين رشته، مبانی اعتقادی، مسایل فقهی، مهارت های ارتباطی و روش های لازم را برای تبلیغ و مدیریت فرهنگی می آموزند و توان تبلیغ و پاسخ گویی به نیاز های آن را کسب می کنند و در پایان موفق به دریافت دانشنامه این رشته می شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha