سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عتبات عالیات

حوزه/ مسئول جذب وگزینش روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در منطقه فارس گفت: دومین آزمون جذب و روحانیون موارد خاص کاروان‌های عتبات عالیات اعم از اساتید حوزه و دانشگاه و ائمه جمعه در شیراز برگزار شد.

محمد رضا نعمتی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری دومین آزمون سراسری جذب روحانیون موارد خاص کاروان‌های عتبات عالیات اظهار داشت: این دوره مصاحبه در آبان ماه اطلاع رسانی شد و روحانیون در آذرماه ثبت نام و دی ماه مصاحبه آنان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ دی ماه به حدود ۵۰ روحانی که ثبت نام کرده بودند جهت انجام مصاحبه اطلاع رسانی شد، افزود: مرحله نخست مصاحبه این افراد، ۲۵ دی ماه انجام شد و به دلیل اینکه این روحانیون جزو موارد خاص هستند، در آزمون شرکت نکرده اند.

مسئول جذب وگزینش روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در منطقه فارس تصریح کرد: منظور از روحانیون موارد خاص، اساتید حوزه و دانشگاه و ائمه جمعه است که بدون شرکت در آزمون مستقیماً در مرحله دوم یعنی مصاحبه حاضر شده اند.

وی بیان کرد: روحانیون می توانند برای ثبت نام اولیه و اطلاع از شرایط جذب روحانیون کاروان های عتبات عالیات، به بعثه مقام معظم رهبری مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 32283560 تماس حاصل کنند.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: این آزمون در بازه زمانی هر دو ماه یک بار برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha