جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی- مدیر حوزه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس با بیان این که عَلَم دین بر دوش روحانیون است، عنوان کرد: علم و دانش اسلحه روحانیون است که اگر چاشنی ما نشود نمی توانیم سرباز خوبی برای ارزش های دینی باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، صبح امروز در همایش مبلغین طرح هجرت استان فارس که در مسجد شهدای مصلای نماز جمعه شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه جایگاه علما در لسان اهل بیت(ع) است، اظهار داشت: جایگاه علما پاسداری از دین اسلام و نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: روحانیون افرادی هستند که در سنگر های عقیدی مانند سرباز عمل می کنند و در واقع  پاسدارانی هستند که با شیطان می جنگند.

مدیر حوزه علمیه فارس تصریح کرد: امام صادق(ع) می فرماید: حامل دین کسی نیست جز کسانی که عدول و نافی هستند، باطل ها را دفع می کنند، بنابراین مسئولیت روحانیون بسیار سنگین است.

وی با بیان این که عَلَم دین بر دوش روحانیون است،  عنوان کرد: علم و دانش اسلحه روحانیون  است که اگر چاشنی ما نشود نمی توانیم سریاز خوبی برای ارزش های دینی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی خاطرنشان کرد: هرچه داریم از توسل به اهل بیت(ع) است، اگر می خواهیم سرباز موفقی باشیم باید دست به دامن عنصر اصلی شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha