جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تاخیر در حمل و نقل پوشاک حجابی تولیدی در استرالیا مسئله ساز شد

حوزه/ یک تولیدی «خانه حجاب» در سیدنی اعلام کرد بزرگترین شرکت پستی و حمل و نقل بین المللی، به بهانه حجابی بودن محصولات در ارسال آنان تاخیر داشته و بسته های مشتریان را بدون اجازه باز کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از sbs، حمل و نقل پوشاک تولید شده توسط یک شرکت استرالیایی، به سبب ماهیت اسلامی و محجبه بودن آنان با تاخیر روبرو شد. صاحبان شرکت حمل و نقل علت این تاخیر را مسئله امنیتی مرتبط با لباس های محجبه و اسلامی عنوان کردند.

تحویل لباس های اسلامی تولید شده توسط  پوشاک «خانه حجاب» در سیدنی به دلیل ماهیت اسلامی و محجبه بودن شان، از طریق شرکت حمل و نقل «تی‌ان‌تی اکسپرس»، یک پایانه پستی شناخته شده بین المللی با تاخیر مواجه شد. در پی این تاخیر، شرکت «خانه حجاب» قراردادش را با «تی ان تی» لغو کرد.

خانه حجاب که نخستین بار کارش را در غرب سیدنی آغاز کرده و هم اکنون به شهرهای ملبورن و لبانون توسعه یافت.

یک سخنگوی خانه حجاب در صفحه فیس بوک نوشت: شرکت تی ان تی با مشتریان ما تماس گرفته و دلیل تاخیر را حجابی بودن لباس ها عنوان می کردند. ما در ادامه متوجه شدیم که آن ها از این بهانه برای دیر فرستادن پوشاک سوءاستفاده کرده اند.

وی افزود: برخی مشتریان نیز گفته اند که بسته هایشان پیش از تحویل باز شده و مورد تفتیش قرار گرفته اند.

* مجبورم شوهرم را برای تحویل بسته ها بفرستم!!

یک کارمند محجبه این شرکت در آمریکا نیز گفته که مجبور است شوهرش را برای تحویل گرفتن بسته ها بفرستد زیرا اگر حجاب او را ببینند به او گیر داده و سئوال پیچش می کنند.

خانه حجاب اعلام کرده که ۸۰۰ تن از کارمندان زن به سبب همکاری با این تولیدی، تهدید شده اند.

سخنگوی شرکت تی ان تی اعلام کرد که تحقیقاتی را در این رابطه آغاز می کند.

لازم به ذکر است شرکت تی‌ان‌تی اکسپرس، شرکت چندملیتی خدمات پستی است و دفتر مرکزی آن در شهر هوفدورپ، هلند قرار دارد. این شرکت در ۶۳ کشور جهان دارای شعبه بوده و به ارائه خدمات جابجایی اسناد و مدارک و حمل‌ونقل قطعات به بیش از ۲۰۰ کشور جهان اشتغال دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ فروشی معادل ۷٫۱ میلیارد یورو داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha