جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طبسی

حوزه/ گردهمایی مبلغین طرح هجرت استان فارس، با حضور عضو جامعه مدرسین حوزه، در مسجد شهدای مصلای قدیم نماز جمعه شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، گردهمایی مبلغین طرح هجرت و روحانیون استان فارس، صبح پنج شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی، عضو جامعه مدرسین حوزه، در  مسجد شهدای مصلای قدیم نماز جمعه شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی در سخنانی که عموما به زبان عربی بود، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم پیرامون اهل بیت(ع)، اظهار داشت: نویسنده کتاب شواهد التنزیل در کتاب خود به ۲۱۳ آیه از قرآن کریم و بیش از هزار روایت پیرامون اهل بیت(ع) اشاره کرده که این امر اهمیت اهل بیت(ع) را دوچندان می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: اگر امر به نماز دلیل خلافت است، پیامبر(ص) به افراد بسیاری امر به نماز کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در کتاب شواهد التنزیل ۲۱۳ آیه و دهها روایت از اهل بیت(ع) بیان شده، اما عده ای هیچ کدام را دلیل بر حقانیت و امامت حضرت علی(ع) نمی دانند، لذا خروجی خود آنان طالبان و داعش  می شود .

حجت الاسلام والمسلمین  طبسی موضع حضرت زهرای اطهر(س) را افشاگرانه دانست و عنوان کرد: به همین دلیل، برخوردی که اهالی سقیفه با ایشان کردند با هیچ فرد دیگری انجام ندادند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امیرالمومنین(ع) می فرماید طی ۹ سالی که با حضرت زهرا(س) زندگی کردم هیچگاه از دست یکدیگر ناراحت نشدیم؛ اما ناصبی ها طور دیگری این مطلب را بیان می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: دشمنان با ایجاد شبهه افکنی به دنبال سیاه‌نمایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha