جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره شهدای کارگرکاشان

حوزه/ فرمانده دوران دفاع مقدس به شکست خفت‌بار عربستان سعودی در جنگ یمن اشاره کرد و گفت: سعودی ها با به لرزه درآمدن بدنشان از غرش موشک های انصارالله، به دنبال پیدا کردن واسطه ای برای بیرون آمدن آبرومندانه از یمن می گردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سردار حاج حسین کاجی، شب گذشته دریادواره 300 شهید کارگر کاشان در کانون تربیتی فرهنگی الزهراء(س) این شهر برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی داشت چهلمین سالگرد پیرورزی انقلاب اسلامی، به عظمت، شکوه، بزرگی و حماسه این چهار دهه اشاره کرد و گفت: 14 هزار شهید دست پینه بسته کارگر کشورمان با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل، از اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

 

*ذلت و خواری صهیونیست ها و سعودی ها

وی با بیان اینکه همیشه عنایت خدا و اهل بیت(ع) پشت سر ماست، به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: در چهل سالگی انقلاب با نصب عکس امام راحل، پرچم ایران و تصاویر شهدا در مرز لبنان و رژیم جعلی اسرائیل، بزرگترین خفت و خواری برای صهیونیست ها رقم خورده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه به شکست خفت بار عربستان سعودی در جنگ یمن اشاره کرد و  ادامه داد: سعودی ها با به لرزه درآمدن بدنشان از غرش موشک های انصارالله، به دنبال پیدا کردن واسطه ای برای بیرون آمدن آبرومندانه از یمن می گردند.

سردار کاجی با بیان اینکه مردم کشورمان در چهل سالگی انقلاب باید بدانند که سپاهی از شهیدان هوادار انقلاب و نظام هستند، گفت: شهید کارگری داشتیم که تمام زندگی خودش را برای پیروزی در دوران دفاع مقدس داد و خودش هم شهید شد.

 

*شهید کارگری که به همه ما درس ایثار داد

وی، به نقش بی بدیل کارگران تلاشگر و زحمتکش در دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور اشاره و تصریح کرد: شهید کارگری در وصیت نامه اش نوشته «من از این دنیا به غیر از یک ماله و استنبولی چیز دیگری ندارم و اینها را هم برای کمک به جبهه می دهم» .

سردار کاجی در پایان با تاکید بر لزوم تلاش جهادی مسئولان بر رفع مشکلات اقتصادی مردم، گفت: ان شاءلله در چهل سالگی انقلاب با نگاه شهیدان و کمک مسئولان مشکلات کشورمان کمتر شود و  عاقبت به خیری مان با شهادت باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha