جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی مساجد را مورد اهداف اصلی جهت توطئه های شوم خود قرار داده اند و باید بیش از پیش در تقویت مساجد تلاش کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه، ضمن تبریک فرارسیدن آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در بحران ها و فتنه انگیزی دشمنان که هر دقیقه و هر ساعت برای این کشور طراحی و اجرایی می کنند، ‌قرار دارد؛ ولی به فضل الهی و با د اشتن رهبری شجاع و حکیم توانسته ایم در برابر همه این طوفانها به خوبی و با شایستگی پیروز شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: رژیم شاهنشاهی با اینکه تحت حمایت اربابان و نوکر استعمار بود و همه آنچه را که دشمنان به او دیکته می کردند، انجام می داد، ولی با بیداری و هوشیاری مردم انقلابی و رهبری حضرت امام خمینی(ره) توانست این رژیم وابسته را ساقط نماید.

استاد حوزه علمیه قزوین به حضور به موقع مردم در انقلاب سال 1357 اشاره و بیان کرد: ملت ایران وقتی که ظلم و استبداد رژیم پهلوی را دیدند، با همراهی روحانیت و مراجع عظام در شهر مقدس قم و دیگر شهرها و با هدایت و روشنگری های امام راحل(ره) توانست به خوبی مقاومت نموده و پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در آن دوران خفقان رژیم پهلوی، یکی از مراکز مهم و تصمیم گیر در کشور مساجد بودند که کارکرد این مراکز نه تنها در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی، بلکه در دوران هشت سال دفاع مقدس هم نقشی ماندگار داشت.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی مساجد را امروز مورد اهداف اصلی توطئه های شوم خود قرار داده اند و باید بیش از پیش در تقویت مساجد تلاش داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: خوشبختانه امروز مساجد در کشور ما و با همراهی خوب ائمه جمعه و جماعات، حضور نسل نوجوان و جوان بیش از گذشته مشهود بوده، ولی نباید به این مقدار بسنده نماییم، بلکه باید در گسترش و ترویج برنامه های فاخر فرهنگی در مساجد برنامه ریزی منظمی داشته باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha