پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: امروز ایران اسلامی علی رغم مانع تراشی های دشمنان، در مسیر اقتدار، عزت و توانمندی در بخش های مختلف قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، امروز در همایش طلایه داران فاطمی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزارشد، گفت: امام خمینی(ره) در مبارزه با رژیم شاهنشاهی بسیار هوشمندانه عمل می کرد و با قدرت در برابر استعمار و استعمارگران ایستاد.

استاد حوزه ودانشگاه عنوان کرد: ایران اسلامی همیشه با دو پدیده استعمار و استبداد مواجه بود، ولی امام راحل(ره) توانست این دوبال یک پرنده را در هم بشکند.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: استعمار و استبداد دوبال یک پرنده اند و هر زمانی که دشمنان نتوانستند استعمار را در جامعه ترویج نمایند، استبداد را گسترش داده و همیشه در تقویت آنها کوشا بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: امروز قدرت اجتماعی بر سه عامل باورهای جامعه، مردم و رهبری شکل می گیرد و ولایت پیوند دهنده باورها و مردم می باشد.

 حجت الاسلامم نعمت الهی عنوان کرد: باورهای مردم ایران بزرگترین سرمایه برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود، چرا که جنس این باورهای ملت از جنس محرم و اهل بیت(ع) است که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند ما هرچه داریم از محرم و مجالس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می باشد.

وی ضمن فرارسیدن جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز همه ملت ایران و مسئولین باید قدردان دستاوردهای عظیم و ارزشمند انقلاب اسلامی بوده و نگذاریم این انقلاب به دست دشمنان بیفتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha