پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت السالام اصلانی

حوزه/ استاد حوزه علمیه تهران گفت: امروز همه کشورهای دنیا به خوبی اطلاع دارند که آمریکا چه جنایاتی علیه ملت ها انجام داده، ولی متاسفانه برخی همچنان کعبه آمال و آرزوهای آنان غرب و آمریکا است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اصلانی در همایش «طلایه داران فاطمی» که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر بهره گیری بیشتر ملت ایران به خصوص جامعه بانوان از سبک و سیره زندگی این بانوی پرهیزگار تاکید نمود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی تشنه ناب مکتب فاطمی، کلام و آموزه های ائمه معصومین(ع) بوده و باید همیشه در این مسیرنورانی باشیم، چرا که سعادتمندی امور زندگی و خانواده در این مسیر می باشد.

استاد حوزه علمیه تهران به نقش ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) در شکل گیری این انقلاب اشاره و بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر، عالم و حکیم ، مدبر و شجاع بود.

وی اظهارکرد: امام انقلاب کرد و تشکیل این حکومت اسلامی را بر عهده داشت و از کسانی بود که نظریه ولایت فقیه را مطرح نمود.

حجت الاسلام اصلانی تصریح کرد: این شخصیت بی نظیر و شجاع در همان زمان رژیم شاهنشاهی رسالت خود را با همراهی ملت ایران و روحانیت به خوبی به مرحله اجرا در آورد، همچنان که حضرت موسی(ع) در برابر فرعونیان زمان ایستاد.

 غرب کعبه آمال برخی  است

استاد حوزه علمیه تهران به جنایات بیشمار آمریکا پرداخت و بیان کرد: امروز همه کشورهای دنیا به خوبی اطلاع دارند که آمریکا چه جنایاتی علیه ملت ها انجام داده، ولی متاسفانه برخی همچنان کعبه آمال و آرزوهای آنان غرب و آمریکا است.

استاد حوزه علمیه تهران بیان کرد: امروز آمریکا و نظام سلطه همان طاغوتیان زمان است که خدای متعال در قرآن بیش از پیش در برابر ایستادگی در برابر ظلم و جور و طاغوت سفارش نموده است.

وی اظهار کرد: امروز حضرت امام خمینی(ه) به عنوان یک الگو و یک رهبر نمونه در جهان می باشد، چرا که این شخصیت برجسته به تمام معنا یک مرد جنگی بود و در برابر تمام قدرت ها به خوبی ایستاد.

 رهبری با قدرت و عزت در برابر دشمنان ایستاده است

حجت الاسلام اصلانی به رهبری مقام معظم رهبری بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) نیز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز رهبری فرزانه انقلاب اسلامی بعد از 31 سال از رحلت آن پیر جماران، با قدرت، اقتدار و عزت در برابر تمامی دشمنان کشورهای مرتجع عرب به خوبی و با شایستگی ایستاده است.

وی افزود: امروز باید بیش از همیشه شکرگزار نعمت ولایت باشیم،شجاعت و صلابت این رهبری فرزانه در دنیا بی نظیر است، چرا که به رژیم صهیونیستی هشدار دادند در صورت حماقت تل آویو، حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

استاد حوزه علمیه تهران با تاکید بر لزوم تدبر و تفکر در آثار حضرت آیت الله خامنه ای، خاطرنشان کرد: ملت ایران به خصوص نوجوانان و جوانان باید بیش از همیشه آثار امام المسلمین را مطالعه کنند، چرا که معظم له در همه آثار و موضوعات مختلف به خوبی تجزیه و تحلیل نموده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha