پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 476735
۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
حجت الاسلام گروسی

حوزه/ حجت الاسلام محمود گروسی از اساتید حوزه علمیه که حدود ۱۵ سال مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان را بر عهده داشت، امروز در سن ۵۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمود گروسی  از روحانیون برجسته و اساتید حوزه علمیه قزوین که حدود ۱۵ سال مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان را بر عهده داشت، امروز به دلیل بیماری،  در سن ۵۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع)، با تسلیت در گذشت مرحوم حجت الاسلام محمود گروسی، گفت: حوزه علمیه قزوین باردیگر یکی از شاگردان مکتب حضرت ولی عصر(عج) و از روحانیون خوش فکر و توانمند در عرصه های مختلف را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم حجت الاسلام گروسی سال ها در مدارس حوزه علمیه قزوین شاگردان برجسته ای را تربیت نمود و علاوه بر آن، همیشه در عرصه های قرآنی پیشگام بود، به واقع این شخصیت برجسته  دلداده به قرآن و مکبت اهل بیت عصمت وطهارت(ع) بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مرحوم گروسی علاوه بر تدریس در حوزه علمیه قزوین، مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی را نیز برعهده داشت و توانست در زمان تصدی این مسئولیت، ارتباط بیشتری با کشاورزان و همچنین اعزام روحانیون به روستاها جهت ادای فریضه زکات داشت. او همیشه ارتباطی نزدیک و صمیمی با طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین داشت و توانست کارهای بزرگی از خود به یادگار بگذارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha