جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سنجری

حوزه/امام جمعه سربیشه با ابراز تاسف از اینکه ساختمان های برخی ادارات و سازمان ها همچون کاخ است، در حالی که مستضعفان زیادی داریم که نیاز به کمک دارند، گفت: متاسفانه برخی از مردم قدرت پرداخت قبض برق خود را ندارند و این مبالغ روی هم تلنبار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام علی اکبر سنجری امام جمعه سربیشه امروز در نشستی با اصحاب رسانه، اظهار داشت: رسالت خبرنگاری، رسالت بزرگ و پیامبرگونه ای است و باتوجه به چهل سالگی انقلاب، باید خبرنگار تمام آنچه که در جامعه صورت گرفته را بازگو کند.

وی افزود: اگر خبرنگاران نباشند، کار مسئولان ابتر است، لذا باید قدر اصحاب رسانه را بدانند.

امام جمعه سربیشه تصریح کرد: مسئولی موفق است که رسانه ای باشد و آن کسی که برخورد خوبی با خبرنگار ندارد موفق نیست.

سنجری با اشاره به اینکه علی رغم زحماتی که کشیده می شود در بایکوت خبری قرار داریم، گفت: مشکلات آنقدر زیاد است که به گوش مسئولان نمی رسد.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی از ادارات و سازمان ها در مرکز استان همچون کاخ است، در حالی که مستضعفان زیادی داریم که نیاز به کمک دارند، عنوان کرد: متاسفانه برخی از مردم قدرت پرداخت قبض برق خود را ندارند و این مبالغ روی هم تلنبار می شود.

امام جمعه سربیشه با تاکید براینکه خبرنگاران باید مطالبه گری کنند، یادآور شد: دشمنان برای براندازی انقلاب کارهای زیادی کرده اند و  هجمه ای همه جانبه برای ضربه زدن به انفلاب به راه انداخته اند .

لزوم بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم

سنجری با اشاره به اینکه دشمنان در بحث خبری خوب کار می کنند و از کاه، کوه می سازند، متذکر شد: انقلاب اسلامی دستاوردهایی دارد که باید به گوش مردم برسد.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه رساندن واقعیت ها به گوش مردم وظیفه خبرنگاران خطبا، روحانیون و مبلغین است، گفت: کمبودهایی در جامعه است و باید بدانیم که چرا نرخ اقلام در بازار سه برابر شده است؟

سجری مطرح کرد: متاسفانه مسئولان ما در خواب هستند و در میان مردم نیستند، البته خدمات نظام اسلامی هم در این ۴۰ سال را نباید نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه شهرستان سربیشه تعداد ۱۸۰ شهید را تقدیم نظامی اسلامی کرده است، عنوان کرد: گازرسانی به شهرستان سربیشه، استقرار ادارات بعد از شهرستان شدن و بازارچه «ماهیرود» از جمله اقدامان خوبی است که انجام شده است.

امام جمعه سربیشه با گلایه شدید از وضع جاده بیرجند_سربیشه_نهبندان، گفت: متاسفانه جاده بیرجند_سربیشه_ نهبندان وضعیت اسفباری دارد و طی پنج سال اخیر تنها ۲۰ کیلومتر از این جاده کار شده و بسیار کند کار می شود.

سنجری تصریح کرد: طی دو هفته اخیر تعداد هشت نفر در این جاده کشته شدند که اگر این کشته ها از خانواده مسئولان بودند چه می کردند؟!

 وی با بیان اینکه کارگران بازارچه ماهیرود دستمزد ناچیزی می گیرند، اعلام کرد: جاده ماهیرود با رفت و آمد روزانه حدود۵۰۰ ماشین سنگین بازهم وضعیت خوبی ندارد.

امام جمعه سربیشه خاطرنشان کرد: هیچ اقدامی برای مجتمع آبرسانی شهرستان سربیشه به واسطه کمبود اعتبار انجام نشده و روستاهای سربیشه علی رغم اینکه دشت پر آبی دارد، اما هنوز تشنه هستند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha