جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز در جامعه اسلامی باید بیش از پیش در ترویج غنی فرهنگ ایثار و شهادت تلاش فراوان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری در مراسم گرامیداشت سالروز فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مسجد شهرک مینودر، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یکی از کشورهایی است که توانسته در بین تمام ملل دنیا با عزت و اقتدار در برابر یاوه گویان بایستد.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در بخش دفاعی توانسته موشکهای نقطه زن تهیه نماید که بتواند مواضع اصلی استکبار جهانی را مورد هدف قرار دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر امروز در ایران اسلامی امنیت مثال زدنی داریم، مرهون فداکاری های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم می باشد، چرا که اگر شهدا و رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره) نبود، قطعا به سرنوشت کشورهایی همچون عراق و افغانستان دچار می شدیم.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: در شکل گیری انقلاب اسلامی جوانان رشید این کشور سینه سپر نموده و در زندانها و شکنجه های مخوف رژیم شاهنشاهی مقاومت کردند تا این انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند.

وی اظهار کرد: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، چرا که شهدا بودند به ما عزت و آبرو دادند و باید راه شهدا را به عنوان راهنمای خود در تمام مراحل انقلاب داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: انقلاب ما انقلاب برحقی بود و شهدای ما در راستای دفاع از اسلام و ارزشهای دینی و با پیروی از قرآن و تبعیت از منویات رهبری به شهادت رسیدند و بنابراین همه ما موظفیم در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه، تلاش فراوان داشته باشیم.

وی به یاوه گویی برخی از سران رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی اسرائیل در حال فروپاشی و اضمحلال بوده و شمارش معکوس برای این رژیم جعلی زده شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha