پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مهدوی امین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی دهه فجر امسال، در نقاط مختلف این استان خبر داد .

حجت الاسلام سعید مهدوی امین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: برنامه های دهه فجر امسال با محوریت «فجر فاطمی»، در مساجد روستایی و شهری استان برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه گفتمان های انقلابی در مساجد، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان با هدف تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب و راهکارهای مقابله با تهدیدات دشمنان برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، غباروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه های عکس انقلابی و همایش های نقش حضور اقشار مختلف مردم و صنف های گوناگون در پیروزی انقلاب از مهمترین برنامه های محوری فجر فاطمی امسال در نقاط مختلف استان لرستان است .

مدیر کل تبلیغات اسلاکی استان لرستان با بیان اینکه علاوه بر حضور مستمرقریب به 600 مبلغ بومی در مناطق مختلف استان از ظرفیت و توان تبلیغی قریب به 250 مبلغ اعزامی نیز استفاده خواهد شد، خاطر نشان کرد: مبلغان در این ایام با تمام توان تلاش خواهند کرد تا ارزش ها و آرمان های انقلابی را در بین آحاد مردم نهادینه کنند .

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان با اشاره به اینکه فردا صبح 5 بهمن ماه نیز همایش تشکل های مردمی و هیئت مذهبی در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار می شود، گفت: عصر جمعه نیز همایش «طلایه داران تبلیغ» با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب، با حضور مبلغان و طلاب برگزار خواهد شد تا در آستانه 40 سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب، مبلغان در راستای تعمیق باورهای انقلابی در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha