پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش با مومنان۳

حوزه/ سومین همایش نقد و بررسی فرق و ادیان، از سری همایش های «با مومنان» به همت موسسه حقیقت سبز، روزهای ۸، ۹ و ۱۰ بهمن، در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گیلان، سومین همایش از سری همایش های با مومنان با همت موسسه "حقیقت سبز" روزهای ۸، ۹ و ۱۰ بهمن، در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود.

مدیر عامل موسسه حقیقت سبز در این رابطه بیان گفت:  استان گیلان یکی از مناطقی است که همواره در معرض خطر فرقه های انحرافی می باشد و این مجموعه ها از طریق راه های مختلف و استفاده از فضای مجازی در این منطقه به تبلیغ افکار ضالّه خود می پردازند، به همین منظور موسسه حقیقت سبز تصمیم گرفته تا جهت آگاهی بخشی به شهروندان و بالا بردن سطح اطلاعات همشهریان در خصوص نحوه فعالیت فرقه های کاذب و شیوه های جذب جوانان و همچنین روش های مقابله با آنها و به نوعی واکسینه کردن عموم همشهریان در برابر تهدیدها همایش «با مومنان ۳» را برگزار کند.

محمدرضا محبوب در ادامه خاطرنشان کرد: این موسسه با توجه به ضرورت کار در زمینه نقد و بررسی فرقه های انحرافی از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را بعنوان تنها موسسه تخصصی در حوزه ادیان و فرق در استان گیلان آغاز نموده و در برنامه های خود از وجود کارشناسان برجسته استانی و کشوری بهره می گیریم. در این راستا همچنین تاکنون برنامه های متنوعی را از قبیل برگزاری چند نمایشگاه و همایش، و انتشار کتب و مقالات تخصصی و همچنین راه اندازی رادیوی اینترنتی ندای مسیح اجرایی کرده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این همایش با حضور پررنگ شهروندان و خانواده ها بتواند گام مهمی را در راستای آگاهی بخشی به آحاد جامعه ایفا کند.

لازم به ذکر است، در این همایش از ۲ نفر از بازگشتگان به اسلام و یک نفر آسیب دیده های از فرقه های فرا درمانی بهمراه ۳ تن از کارشناسان طراز اول کشور دعوت بعمل آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha