چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یادواره ۱۴۰۰ شهید مراغه

حوزه/ دومین یادواره یک هزار و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس مراغه با سخنرانی امیر ناصر آراسته، عضو هیات معارف جنگ و حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی، امام جمعه مراغه امروز در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امروز در دومین یادواره ۱۴۰۰ شهید دفاع مقدس مراغه که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این یادواره‌ها بهترین فرصت برای تجلیل و قدردانی از خانواده‌های معظم شهداست که عزیزان خود را در راه امنیت و آسایش کشور عزیزمان تقدیم کرده‌اند.

امام جمعه مراغه اضافه کرد: انقلاب اسلامی با خون پاک شهیدان آبیاری شده است و این خون‌ها به انقلاب و کشورمان استواری، تنومندی و استحکام بخشیده‌اند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تدام این یادواره‌ها یاد، خاطره، ایثار و رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران را برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس عازم جبهه های حق علیه باطل شدند و حماسه ها آفریدند لیکن همه ما اکنون مدیون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان هستیم و باید راه آنان را ادامه دهیم.

امیر سرتیپ ناصر آراسته، عضو هیئت معارف جنگ نیز در این یادواره ضمن بیان خاطراتی از شهدای دوران دفاع مقدس، بیان داشت: از برکت خون شهدا، رشادت رزمندگان و مدافعان حرم، غربی ها جرات نگاه چپ به ایران را ندارند؛ در زمان حاضر تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه زیر برد موشک‌های ایران است و کوچک‌ترین اشتباه آنها برایشان پشیمان کننده خواهد.

وی اضافه کرد: از برکت خون شهیدان مردم ایران هیچگاه تسلیم زروگویی و زیاده‌طلبی استکبار جهانی، در راس آن آمریکا نخواهند شد. 

خاطره‌گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، رونمایی از تمبر یادبود این یادواره و اجرای تواشیح، از دیگر بخش‌های اجرا شده در دومین یادواره ۱۴۰۰ شهید شهرستان مراغه در دوران دفاع مقدس بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha