جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شمس الدین-امام جمعه انزلی

حوزه/ امام جمعه شهرستان انزلی با اشاره به نامه ۸ نفر از وزرا به مقام معظم رهبری برای تصویب لوایح CFT و پالرمو، گفت: امروز دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در کشور است و ما متاسفیم که عده ای از وزرا و نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا مجمع تشخیص مصلحت نظام را تحت فشار بگذارند‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت‌الاسلام سیدعبدالجواد شمس‌الدین در جمع نمازگزاران جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه خداوند متعال تنها زمانی به مردم عنایت می‌کند که در مسیر الهی حرکت کنند، با اشاره به برخورداری استقلال سیاسی کشور در دوران انقلاب اظهار داشت: شاه در انجام تمام امور گوش به فرمان کشورهای بیگانه بود تا جایی که وزرای حکومت پهلوی نیز با نظر آمریکا و انگلیس تعیین می‌شدند. قانون کاپیتولاسیون، کودتای ۲۸ مرداد و جدایی بحرین از ایران فقط بخشی از خیانت‌های پهلوی ملعون به ایران است، اما در حال حاظر به برکت جمهوری اسلامی و خون شهدا، کشور عزیز ما برخوردار از استقلال تمام و کمال بوده که این یکی از دستاوردهای انقلاب است.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه امروز برخی مسئولین حرف‌هایی را نادرست به مردم نسبت می‌دهند، افزود: این که بگوییم چون برخی از مردم ممکن است خواستار امر نامشروعی باشند، پس باید این خواست آن‌ها را اجابت کرد، یک حرف نادرست و غلط است و صرفاً اهداف سیاسی و انتخاباتی دارد.

وی با بیان این که امروز همه مردم خواستار رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و گرانی‌ها هستند و مسئولان موظف به رفع این مشکلات می باشند، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور ناشی از عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است..

حجت الاسلام شمس الدین، تصمیماتی مانند برجام، CFT  و پالرمو را زمینه ساز نفوذ دشمنان دانست و افزود: تلاش برخی افراد برای تصویب CFT و پالرمو امری تعجب برانگیز است، چرا که وزیر امور خارجه با صراحت در مجلس اعلام کرد تصویب این لوایح هیچ تاثیری در رفع تحریم‌ها ندارد.

امام جمعه شهرستان انزلی با اشاره به نامه ۸ نفر از وزرا به مقام معظم رهبری برای تصویب لوایح CFT و پالرمو، گفت: امروز دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در کشور است و ما متاسفیم که عده ای از وزرا و نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا مجمع تشخیص مصلحت نظام را تحت فشار بگذارند‌.

وی با تاکید بر این که اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تحت فشارهای موجود تصمیم‌گیری نکنند، گفت: FATF و لوایح آن صرفاً سبب گرفتاری کشور و ملت می‌شود. ما شاهد بودیم که در مسئله برجام هم طرف های غربی  نه به تعهداتشان عمل می‌کنند و نه گامی برای پیشبرد امور برمی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha