جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ دریایی با اشاره به اینکه تمام رسانه های معاند و بیگانه برای به حاشیه بردن انقلاب اسلامی بسیج شده اند، گفت: بعد از ناکامی دشمنان در نبرد سخت یا همان تهاجم نظامی، امروز جوانان این مملکت را با جنگ نرم و رسانه ای هدف آماج حملات خود قرار داده اند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مردمی و اسلامی ایران، اظهار داشت: یکی از مهمترین و شاید بتوان گفت بی نظیرین خیزش های مردمی در طول صد سال اخیر، همین انقلاب اسلامی به رهبری و زعامت امام خمینی (ره) بوده است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه سخنان تاکید کرد: با این وجود بعد از گذشت 40 سال از عمر پربرکت انقلاب مردمی ایران، همچنان توطئه ها دشمنان کماکان به قوت خود باقی است و از هر ترفندی برای ساقط کردن این نظام الهی و مردمی فروگذار نیستند.

دریایی با اشاره به اینکه تمام رسانه های معاند و بیگانه برای به حاشیه بردن انقلاب اسلامی بسیج شده اند، گفت: بعد از ناکامی دشمنان در نبرد سخت یا همان تهاجم نظامی، امروز جوانان این مملکت را با جنگ نرم و رسانه ای هدف آماج حملات خود قرار داده اند.

وی در ادامه سخنان خود به نقش کلیدی روحانیون و طلاب در این برهه خاص از تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر خوب به خروجی اخبار رسانه های برون مرزی و معاند این نظام توجه داشته باشیم، بخشی از وقت و زمان این رسانه ها معطوف تخریب حوزه های علمیه و روحانیون می شود که بی شک این عمل دشمنان از روی نادانی نیست، بلکه در پشت این همه هجمه رسانه ای و تبلیغاتی برنامه های شیطانی بسیاری در آستین دارند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: به حول و قوه الهی امسال هم ملت بدون هیچ گونه دغدغه ای چهلمین سالگرد پیروزی این انقلاب بزرگ را در سراسر ایران جشن خواهند گرفت و این خود پیامی برای دشمنان خارجی و داخلی است.

وی تصریح کرد: حضور پرشور ملت ایران در جشن چهلمین سالگرد پیروزی این انقلاب اسلامی خط بطلانی بر نقشه های بی شمار و شیطانی دشمنان خواهد بود.

دریایی در ادامه سخنان خود را اشاره به اینکه امروز روحانیون بیش از هر زمان دیگری باید در جامعه حضور داشته باشند، گفت: یکی از مهمترین ویژگی های یک جامعه اسلامی نصب العین بودن شعائر دینی و انقلابی است، لذا روحانیون بعنوان منادیان وحدت و دین باید تلاش خود را در این عرصه بیش از پیش کنند و با حضور در جامعه و نیز حضور فعالانه تر در بین قشر جوان و نوجوان از آنان در مقابل تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان محافظت نمایند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: امروز می طلبد که حوزویان بیش از پیش در جامعه اسلامی حضور داشته باشند تا بتوانند خلاءهای دینی که توسط دشمنان در بین امت اسلام ترویج داده شده است را پر کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha