پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی ، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدرسی گفت: امروز خوشبختانه جوانان ایرانی به برکت انقلاب اسلامی کشور ما به جایگاه بالای علمی دست پیدا کرده اند و حضور جوانان و نوجوانان ما در مسابقات جهانی نشان از این قدرت های علمی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی مدهامتان استان یزد با تاکید بر اینکه برکات انقلاب اسلامی فراوان است و فقط باید به این دستاوردها توجه و برای مردم بیان شود گفت: از جمله این برکات، برنامه های قرآنی است که در سراسر کشور به خوبی در حال برگزاری و سالانه تعداد زیادی حافظ قرآن کریم را تحویل جامعه می دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران قبل از انقلاب در هیچ المپیادی حق شرکت نداشتند اضافه کرد: امروز خوشبختانه جوانان ایرانی به برکت انقلاب اسلامی کشور ما به جایگاه بالای علمی دست پیدا کرده اند و حضور جوانان و نوجوانان ما در مسابقات جهانی نشان از این قدرت های علمی و فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی خاطر نشان کرد: اگر خانواده ها امروز احساس می کنند فرزندانشان حافظ قرآن و جز متسابقین هستند، این ها را باید به پای انقلاب و حرکت ارزشمند امام راحل و فداکاری مردم بدانند.

وی افزود: اگر همت بلند مقام معظم رهبری و برنامه هایی که مستقیما ایشان دستور به تشکیل آن می دادند، نبود ما این چنین فرهنگ قرآنی را نداشتیم.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد تصریح کرد: در عرصه های علمی هم دانش آموزان ما درخشیده اند تا جایی که بسیاری از المپیادها، کشور ایران به عنوان مدعی نفرات اول تا سوم است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha