جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهارداشت: صندوق قرض الحسنه امداد الگویی مناسب برای بانکداری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بوشهر،‌ حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، صبح امروز در جلسه با مدیر عامل و اعضای صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، استان اظهار داشت: ایجاد این صندوق خیرات و برکات زیادی برای نیازمندان به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: کمیته امداد یک هدیه آسمانی است که خداوند به واسطه انقلاب به مردم ایران و محرومان هدیه کرده است افزود.

وی ایجاد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را اقدامی ضروری و پشتوانه ای قوی برای کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این صندوق الگویی مناسب برای بانکداری اسلامی و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه بدون ربا است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطر نشان کرد: کمیته امداد یکی از نهادهایی ممتاز است که از بدو تشکیل تا کنون بسیار موفق و بسلامت عمل کرده و از قدرت بالای تاثیر گذاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه فعالیت های محرومیت زدایی کمیته امداد از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: امیدوارریم که خروجی این فعالیت ها در ادامه هم  رفع کامل محرومیت و فقر باشد و روزی برسد که هیچ نیازمندی در سرزمین ایران اسلامی وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به اینکه استان بوشهر استانی آماده کار آفرینی است گفت: پشتوانه این کار آفرینی آموزش و سپس پرداخت تسهیلات مناسب کارآفرینی با مدیریت صحیح است که از سوی کمیته امداد به خوبی در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha