شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مالزی، گواهینامه حلال اوکراین را به رسمیت می شناسد

حوزه/ سازمان توسعه اسلامی مالزی (جکیم) از این پس گواهینامه حلال شرکت اوکراینی را به عنوان یکی از گواهینامه های حلال خارجی به رسمیت می شناسد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری  «حوزه»، به نقل از ukrinform، مالزی از این پس گواهینامه حلال در اوکراین را به طور کامل به رسمیت می شناسد.

سفارت اوکراین در مالزی در صفحه فیس بوک این سفارت ضمن اعلام این خبر نوشت: همانطور که تجارت دوجانبه اوکراین و مالزی برای سومین سال متوالی رو به رشد قرار داشته و تقریبا ارزشی به میزان 400 میلیون دلار آمریکا دارد، این خبر بسیار مهمی است که مدت هاست صادرکنندگان اوکراینی انتظار آن را کشیده اند.

به گفته وبسایت سفارتخانه، گواهینامه «حلال» اوکراینی از این پس به عنوان یکی از گواهینامه های حلال خارجی توسط گروه توسعه اسلامی مالزی(جکیم) به رسمیت شناخته خواهد شد که رسما به مدت دو سال از 22 ژانویه 2019 تا 22 ژانویه 2021 این قرار داد اجرایی خواهد شد.

گفته می شود برنامه گواهینامه حلال سازمان توسعه اسلامی مالزی «جکیم» یکی از شناخته شده ترین و برنامه های حلال در دنیا می باشد. هم اکنون بیش از 50 سازمان بین المللی در این طرح ثبت نامه کرده و به تایید این سازمان رسیده اند و بسیاری از کشورها و موسسات مرتبط با محصولات حلال خواستار داشتن گواهینامه این سازمان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha