شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده

حوزه/ مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ائمه جماعت دانشگاهی وظیفه‌ای خطیر و مهم بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در جمع روحانیون و ائمه جماعت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: روحانیون و ائمه جماعت فعال در دانشگاه باید آموزش احکام اسلامی به ویژه نماز را در اولویت قرار داده و به آن اهتمام ورزند.

وی افزود: ائمه جماعت دانشگاهی وظیفه‌ای خطیر و مهم بر عهده دارند که باید در راستای انجام وظیفه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. استفاده از شیوه‌های جذاب، کاربردی و مورد پسند قشر جوان در دعوت آنان به اقامه نماز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه روحانیون می‌توانند نقش بسزایی در گسترش فرهنگ نماز در جامعه ایفا کنند، خاطرنشان کرد: دعوت ناشیانه، نبود آگاهی و بینش عموم مردم نسبت به نماز و تبلیغات مسموم دشمنان در فضای حقیقی و مجازی از جمله عواملی است که مانع از اقامه نماز در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده به راهکارهای سعادتمندی و رشد معنوی جامعه اشاره کرد و افزود: سوق دادن منطقی و جذاب جوانان به نماز و پاسخگویی به سئوالات و شبهات آنان با رعایت اخلاق نیکو و حضور منظم در نماز جماعت می‌تواند زمینه رشد و سعادت در جامعه را فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha