جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار قاسمی

حوزه/ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن می خواهد جوانان ما را از انقلاب جدا کند، گفت: درست است که پیشکسوتانی داریم اما باید امور را به جوانان انقلابی بسپاریم و دقت کنیم اگر پیشرفت علمی و فرهنگی داشته ایم محصولش تلاش جوانان عزیز بوده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و دبیر اجرایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی امروز در ستاد استانی گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: در همه مقاطع، انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان بوده و خواب دشمنان را برهم زده است.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب به جهاان صادر شده است در همه جا می درخشد، گفت: دشمن می خواهد بیشتر گلوی ما را بفشارد و جلوی این انقلاب را بگیرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: امروز باید صبر انقلابی را هم نشر بدهیم و به جهان صادر کنیم و بفهمانیم که همچون امام حسین(ع) و صالحینی که در راه اسلام خون دادند تا اسلام بماند این صبر انقلابی را ترویج کنند.

قاسمی با بیان اینکه استفاده از جوانان و نقش جوانان بسیار مهم است، عنوان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی دانش آموزان و دانشجویان پرچم دار و جلودار بودند و اگر آمار شهدا را بررسی کنیم، این جوانان بودند که پرچم دار این نهضت بودند.

وی اضافه کرد: دشمن می خواهد جوانان ما را از انقلاب جدا کند، نوک مبارزه و دفاع و نوک آسیب پذیری و بستر آسیب پذیری ها همیشه جوانان هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: درست است که پیشکسوتانی داریم اما باید امور را به جوانان انقلابی بسپاریم و دقت کنیم اگر پیشرفت علمی و فرهنگی داشته ایم، محصولش تلاش جوانان عزیز بوده است.

قاسمی تصریح کرد: بسیج سازندگی و جهاد سازندگی در اول انقلاب همه جوان بودند، اولین کسانی که در صحنه حاضر می شدند جوانان بودند در اردوهای جهادی و راهیان نور و هرجا که کار ارزشی دینی و انقلابی صورت می گیرد جوانان حاضر هستند.

وی با اشاره به اینکه مایوس کردن در زمینه انقلاب درحال انجام است و باید برای تبیین انقلاب تلاش ویژه ای کنیم، یادآور شد: در موضوع روحیه انقلابی گری و انقلابی باید توجه کنیم پاسداری سپاه از ارزش ها باید غیر محافظه کارانه باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: سپاه پاسداران کشور حد و مرز ندارد و هرجا انقلاب است سپاه باید باشد و هرجا قرار است انقلاب پیش برود باید سپاه حضور داشته باشد.

قاسمی با بیان اینکه نمی توانیم از انقلاب اسلامی محافظه کارانه پاسداری کنیم، تبیین کرد: اگر قرار است جوانان روحیه انقلابی داشته باشند نمی توانند محافظه کارانه کار کنند، چراکه انقلابی گری عین نظم است و اگر نظم و ترتیب نباشد به جایی نمی رسد و باید انقلابی گری با همه مراحل و نظم و انضباطش باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید این قضیه را ترویج کنیم اگر قرار است انقلابمان بماند که می ماند باید رودربایستی و مصلحت اندیشی بی مورد را کنار بگذاریم و انقلابی عمل کنیم همانطور که رهبری گفتند «انقلابی ام» و این شاخصه ها را رهبری چندی نوبت تبیین کرده اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: قطعا با همت و تلاش ما و پشتیبانی مسئولین این جمع باقی خواهد ماند وسالگرد انقلاب اسلامی خوبی برگزاری کنیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha