پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سرایی

حوزه/ حجت الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی گفت: امام(ره) با حرکت انقلابی خط بطلان بر تفکر جدایی دین از سیاست کشید و با اعتماد به خدا و پشتیبانی مردم قدم در راه اصلاح کشور گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، امروز در نشست هادیان سیاسی که در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت:  سرویس‌های طلاعاتی هر آنچه در مورد ایران پیش‌بینی کرده بودند، بر عکس از آب در آمد و جمهوری اسلامی ایران با روحیه مقاومت و شهادت طلبی موجب شگفتی دنیا شده و معادلات جهانی را به هم ریخت.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات اساسی امام امت، برچیدن تقیه در مقابل دشمن و رژیم پهلوی بود که موجب شده بود بسیاری در مقابل ظلم سکوت کنند؛ امام با حرکت انقلابی خط بطلان بر تفکر جدایی دین از سیاست کشید و با اعتماد به خدا و پشتیبانی مردم قدم در راه اصلاح کشور گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: امام به جای این‌که با شاخ و برگ‌ها مبارزه کند، کانون مبارزات را به سوی شخص شاه متوجه کرد و مردم هم با اعتماد به امام خمینی (ره) به میدان آمده و رژیم را ساقط کردند؛ دستگاه‌های محاسباتی دنیا فکر می‌کردند کشور ایران در مدت کوتاهی شکست خواهد خورد، اما امروز ایران وارد دهه پنجاه خود می‌شود.

وی اضافه کرد: دشمن در راه ضربه زدن به کشور و انقلاب اسلامی از هر وسیله ای که می‌توانست استفاده کرد، از جنگ تحمیلی و آشوب‌های داخلی تا تحریم و پلمپ نیروگاه‌های هسته‌ای، اما ایران امروز با شعار این‌که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌‌تواند بکند» همه این معادلات را با شکست روبرو کرد و به پیروزی رسید.

حجت الاسلام سرایی به سخنان سیاست‌مداران آمریکایی در باره برگزاری جشن کریسمس در تهران اشاره کرد و گفت: سیاستمداران آمریکایی گفته بودند بعد از خروج ترامپ از برجام ایران در مدت 3 ماه از هم می‌پاشد و آمریکایی‌ها جشن سال جدید خود را در تهران برگزار خواهند کرد و امروز ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تاکید کرد: وظیفه حزب‌اللهی این است که حرف خود را بدون ترس بیان کند؛ انقلابیون باید امروز به تکلیف خود که دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، عمل کنند و نتیجه عمل به تکلیف پیروزی مردم خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha