پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معتمدیان

حوزه/استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم دیگر حوصله شنیدن آمارهای طولانی ما را ندارند، گفت: تلاش شود اثرات دستاوردها در کیفیت زندگی مردم ملموس باشد و فضایی و تخیلی نباشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، امروز در جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیرجند، اظهار داشت: 40 سالگی سن کمال و پختگی است و برنامه هایی که درنظر گرفته شده، متفاوت است و باید تحول جدی را مردم در اقصی نقاط کشور ببینند.

وی، نقش مردم در برگزاری مراسم ها را پررنگ دانست و افزود: در شرایط حساسی که کشور باتوجه به همجمه هایی که برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی به کار می برد، باید برای مردم تبیین کنیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: در این فرصت باید تلاش کنیم که اقشار مختلف با اهداف و دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

معتمدیان با بیان اینکه علی رغم همه تهدیدات خارجی در 40 سال گذشته و فتنه هایی که شکل گرفته همه اینها با اقتدار نظام در همه کشور مدیریت شده، عنوان کرد: در وضعیتی قرار داریم که به عنوان قدرت اول منطقه قرار داریم.

وی اضافه کرد: اقتدار به حدی است که در گذشته باید از مرزها دفاع می کردیم، اما الان مرزهای ما در سواحل مدیترانه و مرزهای وهابی عربستان است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جبهه غربی، عبری و عربی دست به دست هم داده اند تا نظام اسلامی را ازبین ببرند، گفت: اینکه قدرت حمله به ایران را ندارند نشان از ترسی است که از جمهوری اسلامی در منطقه دارند و امروز ندای جمهوری اسلامی به جهان رسیده است.

معتمدیان متذکر شد: حرف اول منطقه را جمهوری اسلامی می زند و حمایت های جمهوری اسلامی باعث شده مستضعفان و انقلابیون به پا خیزند و بایستند.

وی با بیان اینکه اگر دشمنان ما امروز به دنبال جنگ با ما نیستند، نشانی از بازدارندگی های دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی است، اعلام کرد: آنها دست از تلاش خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی برنداشته اند و به دنبال این هستند که از تحریم ها استفاده کنند و انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز مردم را کمیاب کنند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دشمنان ما به دنبال این هستند که در میان اقشار مردم واگرایی ایجاد کنند تا مانع از صدور انقلاب اسلامی به جهان شود.

معتمدیان با بیان اینکه مردم دیگر حوصله شنیدین آمارهای طولانی ما را ندارند، مطرح کرد: تلاش شود اثرات دستاوردها در کیفیت زندگی مردم ملموس باشد و فضایی و تخیلی نباشد.

وی اظهار داشت: مسئولین در شهرستان های مرزی استان ارتباط مستقیم با مردم داشته باشند چراکه حضور مسئولان در شرایطی که مشکلات دارند و اینکه از نزدیک بتوانیم مشکلات آنان را احصا کنیم، موثر است.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: در این مقطع حتما گوش ها شنوا باشد و مردم بدانند مدیرانشان به دنبال حل مشلاتشان هستند؛ باید به دنبال تولید رضایت مندی و اعتماد بین مردم و مسئولین باشیم.

معتمدیان خاطرنشان کرد: تقویت همگرایی و انسجام بین مردم و قومیت ها باتوجه به تهدیدات خارجی و در شرایطی که همه دشمنان به دنبال ائتلاف و همگرایی هستند و صدها نشست برگزار می کنند، بسیار مهم است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان یک هدف مشترک را ایجاد کردند که پروژه براندازی جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: قطعا در داخل کشور نیازمند اتحاد و همدلی بین آحاد مردم هستیم.

معتمدیان با بیان اینکه در سفرهایی که مسئولین در شهرستان ها حضور دارند از هرگونه هزینه های تشریفاتی و تبلیغات برای راه اندازی کاروان خودداری کنند، گفت: مسئولان در بازدیدها و سرکشی ها، در شهرستان های مختلف و مناطق محروم و کم برخوردار جضور پیدا کنند تا منجر به رفع نیاز مردم بشود و به حضور تبلیغاتی نیاز نیست.

وی تاکید کرد: دستگاه ها اعلام خبرهای خوب و امیدوارکننده داشته باشند و برنامه ها با آمار مستند و دقیق باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با توجه به مصادف شدن دهه فجر با ایام دهه فاطمیه نظارت کامل صورت بگیرد که در جشن ها و مراسمات بی احترامی نشود، خاطرنشان کرد: همه مسئولین محترم تلاش های خود را برای برگزاری جشن خوبی بکار بگیرند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha