پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حیدری زاد

حوزه/ حجت الاسلام حیدری‌زاد گفت: عده‌ای امروز به بهانه نقد، ارزش‌های انقلاب را زیر سؤال برده و برای انقلاب ایجاد شبهه می‌کنند، لذا نباید اجازه داد این افراد برای نظام هزینه تراشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد حیدری‌زاد، امروز در نشست هادیان سیاسی که در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: امروز مهم‌ترین وظیفه انقلابیون بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و جایگاه ایران در منطقه خاورمیانه است، متاسفانه در این موارد کوتاهی صورت گرفته که بعضا انسان احساس غربت می کند.

وی ادامه داد: از فضای به وجود آمده در کشور باید نهایت استفاده را در جهت معرفی دستاوردهای نظام اسلامی کنیم و نباید اجازه بدهیم عده‌ای در قالب نقد، کارهای بزرگ انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهند، لذا با منطق و استدلال جواب آن‌ها را بدهیم و برای جوانان و مردم روشن‌گری کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی افزود: انقلاب اسلامی در وضعیتی بروز و ظهور کرد که دنیا به این نتیجه رسیده بود هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند مقابل قدرت آمریکا مقاومت کند و هر انقلابی هم که بخواهد روی کار بیاید باید وابسته به آمریکا باشد و گرنه نمی‌تواند بیش از مدت کوتاهی دوام بیاورد، اما جمهوری اسلامی با شعار «نه غربی و نه شرقی» تمام قدرت آمریکا را از بین برد.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک قدرت جهانی شده است و معادلات منطقه با برنامه‌های ایران پیش می‌رود و این قدرت نمایی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند در دهه پنجاه دشمن را از ایران بیرون کردیم و در دهه نود هم از منطقه اخراج کردیم، این نتیجه مقاومت مردم بود.

حجت الاسلام حیدری‌زاد اضافه کرد: انقلاب اسلامی موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت و در مرزهای اسرائیل غاصب مستقر شد و امروز تمام برنامه صهیونیست ها این است که چگونه ایران را از مرزهای خود دور کنند؛ سیاست‌های انقلاب اسلامی تمام کشورهای استکبار را با مشکل مواجه کرد و کشورهای محافظه‌کار را به چالش کشید.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی بر اساس تفکر ارزش‌های دینی ظهور کرد و تقابل آن با نظام استکباری و سلطه امری طبیعی بود؛ سیاست ایران نه غربی و نه شرقی که برگرفته از اصول سیاسی پیامبر اسلام (ص) است، می‌باشد. امروز جمهوری اسلامی تمام جنبش‌های منطقه را بر اساس مبارزه با استکبار متحد کرده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی گفت: امروز سیاست‌مداران آمریکایی معترف هستند که قدرت ایران برخلاف آن‌چیزی است که آن‌ها پیش‌بینی کرده بودند؛ راهبرد جمهوری اسلامی، راهبرد مقاومت در مقابل راهبرد سلطه غرب است و در این راه هزینه هم می‌دهد که این هزینه‌ها یک هزینه عقلانی برای دفاع از عزت و امنیت ملی است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر امروز ما در سوریه و عراق با دشمن مبارزه می‌کنیم، به دلیل حفظ منافع کشور است و اگر درداخل مرزها با دشمن مبارزه کنیم، هم هزینه‌های بیشتری می‌دهیم و هم آرامش و امنیت کشور از بین خواهد رفت. کسی که کمترین آشنایی با علوم سیاسی داشته باشد، می‌داند که پرداخت هزینه‌ها برای مقاومت و دفاع از کشور و حفظ امنیت ملی یک امر پسندیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha