پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یک مادر مسلمان انگلیسی به آموزش همجنس بازی به فرزندش در مدرسه اعتراض کرد

حوزه/ یک مادر مسلمان در بیرمنگام از آموزش «همجنس بازی» به فرزندش در مدرسه شکایت کرده و ضمن بیرون آوردن دخترش از مدرسه، با نوشته نامه ای از والدین دیگر خواست مراقب فرزندانشان باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از mirror، یک مادر مسلمان در اعتراض به آموزش «همجنس بازی» به فرزندش در مدرسه، در مقابل این مرکز آموزشی در شهر بیرمنگام انگلستان تحصن کرده و، یک نامه اعتراض آمیز به والدین دیگر دانش آموزان نوشت.

فاطمه شاه 29 ساله که سه فرزند دارد، در این نامه از مادران و پدران پرسیده که آیا «آموزش همجنس باز شدن به فرزندان شما درست است؟»

این مادر مسلمان با خشم فرزندش را از مدرسه ای که به او آموزش «همجنس بازی» داده اند بیرون آورده و از والدین دیگر نیز خواسته در این رابطه اقدام کنند.

وی به خبرنگاران گفت: روابط جنسی بدون رضایت ما به فرزندان ما آموزش داده می شوند. ما خبر نداریم که چه چیزهایی به بچه های ما یاد داده اند و حقیقتا احساس می کنم به من خیانت شده است.

شاه افزود: به فرزندان ما یاد داده اند که همجنس باز بودن ایرادی ندارد درحالی که 98% دانش آموزان این مدرسه را مسلمان تشکیل داده و اینجا عملا یک اجتماع اسلامی محسوب می شود. دختر من به خانه آمده و از من پرسیده که آیا می تواند پسر باشد؟ آن ها با این آموزش ها کودکان را دچار سردرگمی می‌کنند.

شاه گفت: من می خواهم علوم و ریاضی و زبان انگلیسی به کودکم آموزش داده شود و تا زمانی که مدرسه تغییر نکند در منزل به او آموزش می دهم.

گفته می شود یکی از کتاب های آموزش داده در این مدرسه، درباره ازدواج و روابط زناشویی میان همجنس بازان بوده است. معلمی که خودش همجنس باز بوده برگزار کننده کلاس مربوطه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha