چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: بانوان از همان آغاز شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی همراه فرزندان و همسران خود در برابر رژیم پهلوی ایستادند و حتی در برابر شکنجه های ساواک، دست از آرمان های خود برنداشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه، به فرارسیدن ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نقش ارزشمند بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان از همان آغاز شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی همراه فرزندان و همسران خود در برابر رژیم پهلوی ایستادند و حتی در برابر شکنجه های ساواک، دست از آرمان های خود برنداشتند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد: بسیاری از بانوان مبارز انقلابی در حال حاضر به خاطر جراحت ها و شکنجه های ساواک دربستر بیماری هستند، ولی آنچه برای آنها ارزش است، حفظ اسلام، رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: همین بانوان فداکار بودند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فرزندان و همسران خود را تشویق به دفاع از این خاک مقدس نمودند، نمونه های اخیر شهدای مدافع حرم هستند که نقش مادران و همسران آنها در این عرصه بسیار قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس حتی بانوان فرماندهی سپاه برخی شهرها را بر عهده داشتند و در جبهه هم به عنوان پرستار فعالیت های ارزشمندی از خودشان به یادگار گذاشتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha