جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاتم نیا

حوزه/ امام جمعه بهار با بیان این که وجود رهبر معظم انقلاب یکی از نعمات الهی است، یادآور شد: حضرت آقا فرمودند به همه آنچه که دشمن چشم دیدن آنها را ندارد به امید خدا و با همت نیروهای انقلابی خواهیم رسید.

حجت الاسلام حبیب اله حاتم نیا، امام جمعه بهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: عدد 40 یکی از مراحل مهم زندگی بشر است و جایگاه خاصی در فرهنگ دینی ما دارد. به طور مثال پیامبر اسلام (ص) در سن 40 سالگی مبعوث شدند و یا اگر کسی 40 حدیث را حفظ و به آن عمل کند، در ملکوت از او به عنوان فقیه یاد می کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران که امسال چهلمین سالگرد آن را جشن خواهیم گرفت، از روز اول دارای دشمنان بی شماری بود که هر روز به دنبال کارشکنی های بسیاری بودند، البته با وجود تمام این دشمنی ها شاهد شکوفایی و رشد انقلابی هستیم که الگوی همه مستضعفین جهان است.

امام جمعه بهار با بیان این که وجود رهبر معظم انقلاب یکی از نعمات الهی است، یادآور شد: حضرت آقا فرمودند به همه آنچه که دشمن چشم دیدن آنها را ندارد به امید خدا و با همت نیروهای انقلابی خواهیم رسید.

این استاد حوزه، امام حسین (ع) را رهبر تمام آزادی خواهان جهان دانست و گفت: حتی کسانی که شیعه نیستند نیز از امام حسین (ع) به عنوان الگو یاد می کنند که نمونه آن گاندی بود که به تبعیت از رفتار حضرت سیدالشهدا(ع) دست به قیام زد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha