سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: اگر بخواهیم به نصایح دشمنان که به خاطر تامین منافع خود برای ملت ایران دلسوزی می کنند توجه داشته باشیم، قطعا به بیراهه رفته و شکست خواهیم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی عصر امروز در نشستی با مسئولین پایگاه های بسیج مدارس علمیه استان قزوین گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی علی رغم حیله گری ها و فتنه انگزی دشمنان بیش از همیشه در عرصه های مختلف چون خورشیدی درخشان می تابد.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان جرأت حمله به کشور را ندارند، به خاطر داشتن رهبری آگاه، شجاع و حکیم است که توانسته در برابر تمامی توطئه های دشمنان به خوبی ایستادگی کند و نقشه های شوم آنان را  خنثی نماید. ملت ایران باید همیشه قدردان این رهبر عزیز باشند، چرا که مردم بسیاری از کشورها آرزوی داشتن چنین رهبری فرزانه را دارند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به فتنه انگیزی دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمنان این خاک مقدس مدام در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی در تلاش هستند که ملت ایران نتوانند به خوبی این ایام را جشن بگیرند، ولی مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی، بصیرت را سرلوحه تمامی برنامه های خود قرار داده و هیچ گاه دست از آرمان های انقلابی نخواهند کشید.

وی اظهارکرد: اگر بخواهیم به نصایح دشمنان که به خاطر تامین منافع خود برای ملت ایران دلسوزی می کنند توجه داشته باشیم، قطعا به بیراهه رفته و شکست خواهیم خورد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha