جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ حضور فعال تیم رسانه‌ای حوزه نیوز در همایش کتاب سال حوزه

حوزه/ استاد ، نویسنده و محقق حوزوی بر لزوم حمایت جدّی تر از استعدادهای جوان حوزه در عرصه نویسندگی به منظور رشد و شکوفایی بیشتر تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی زمانی قمشه ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاریحوزه، با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: به لطف الهی و به برکت انقلاب اسلامی در طول چهار دهه اخیر ، استعدادهای خوبی در بین جوانان حوزوی در مقولات مربوط به نویسندگی و پژوهش بروز و ظهور یافته که این ها سرمایه های حوزه در زمینه تبلیغ دین از طریق نگارش کتاب و یا مقاله های علمی هستند.

وی همچنین ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری همایش کتاب سال حوزه گفت: آنچه مهم است این که باید تلاش کنیم سال به سال سطح کیفی این همایش ارتقا پیدا کند، چرا که در این صورت وضعیت علمی حوزه نیز رشد بهتری پیدا خواهد کرد.

استاد درس خارج حوزه با تاکید بر این که رفع دغدغه های حداقلی معیشتی باید نسبت به نویسندگان جوان حوزوی مورد توجه باشد، بیان داشت: در کنار اهتمام نسبت به ارتقای کمی و کیفی کتاب سال حوزه باید از طلاب جوان و به تعبیری نوقلمان حوزه ،حمایت های مادی و معنوی بیشتری به عمل آید تا این ها در سایه این حمایت ها روز به روز به پختگی و بلوغ اندیشه ای بیشتری دست یافته و برای جامعه و نظام اسلامی فرد مفیدتر و موثرتری باشند.

۳۱۳/۸

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha