پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: یکی از برنامه های ما به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزاری جشن انقلاب ویژه طلاب و روحانیون استان کردستان می باشد که این برنامه در روزهای نهم و دهم بهمن ماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای عمر 40 ساله خود همواره مورد غضب و کینه دشمنان انقلاب بوده و هست.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: امروز دشمنی های بدخواهان به اوج رسیده است و برای ساقط کردن این نظام الهی از هیچ توطئه ای فروگذار نیستند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه شعور سیاسی و انقلابی این ملت بالاتر از آن دست که در فریب وعده های دشمنان قسم خورده نظام را بخورند، تاکید کرد: سالیان سال است که رسانه های بیشمار دشمنان علیه این نظام و مسئولان آن سم پاشی می کنند و باید گفت که هدف آنان دلسوزی برای مردم نیست؛ بلکه هدف شوم آنان براندازی این نظام الهی و مردمی و جایگزینی نظامی براساس خواسته های پلید خود است.

حجت الاسلام والمسلین عربیان در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه های حوزه و مدارس علمیه استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: باید گفت که جشن های دهه فجر امسال نسبت به سالهای گذشته باید متفاوت تر و البته باشکوه تر باشد، زیرا دشمنان برای این دهه برنامه ها و نقشه های شیطانی بسیاری کشیده اند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی های لازم با مدیران مدارس علمیه و نیز مدیران استان کردستان در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال این مرکز برنامه های فرهنگی و ... بسیاری در دست اجرا دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان به برخی از این برنامه ها اشاره کرد و بیان داشت: ان‌شاءالله در دهه مبارک فجر امسال بیش از 40 غرفه در معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در سطح استان برای بازدید عموم مردم مومن و انقلابی کردستان برپا می شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در این غرفه ها از دو نرم افزار درباره سفر امام خامنه ای به استان کردستان رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این 2 نرم افزار فرهنگی به زبان کردی و فارسی تهیه شده، تصریح کرد: همچنین در این غرفه ها سعی خواهیم داشت که شهدای این استان را به به صورت کامل و جامع به مردم معرفی نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های ما به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزاری جشن انقلاب ویژه طلاب و روحانیون استان کردستان می باشد که این برنامه در روزهای نهم و دهم بهمن ماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha