سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کلاس های آموزش «چگونگی بستن حجاب» در اندونزی برگزار می شوند

حوزه/ حزب همبستگی مالزی اعلام کرد که تور بازدید از شهرهای مختلف در حال برگزاری بوده و این حزب در همین راستا کلاس های آموزشی «بستن حجاب» را در کنار برخی کلاس های دیگر برای نسل جوان برگزار کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از jpnn، کلاس های آموزشی «بستن حجاب» توسط حزب همبستگی اندونزی در جاوای شرقی برگزار می شود.

این کمیته یک تور بازدیدی همبستگی در روزهای 26 ژانویه تا 1 فوریه در جاوای شرقی برگزار کرده و براساس آن سیاستمداران حزب از 6 مختلف با نام های یعنی لمنگن، مادیون، ملنگ، جمبر، سیدوراجو و پامکاسان بازدید می کنند.

مدیر کمیته تور حزب همبستگی مالزی در این باره گفت: این پروژه یکی از اقدامات سیاسی مستقیم حزب محسوب می شود؛ گروه قصد دارد گفتمان با رهبران مذهبی و رهبران اجتماعی همچنین اجتماعات مذهبی را به منظور جذب الهام بخشی آغاز کند.

وی در بیانیه ای که روز گذشته خواند افزود: ما قصد داریم به بازار برویم، رهبران مذهبی و مردم محلی را ملاقات کنیم تا بفهمیم که حزب چگونه می تواند در آینده در راستای اهدافش پیشرفت داشته باشد.

وی افزود: کلاس همبستگی، کلاس های آموزشی برای گروه های نسل جوان برگزار می شوند و همگی در راستای خواسته های جوانان می باشند؛ در جاوای شرقی سه کلاس قرار است برگزار شوند که شامل بازاریابی دیجیتال، راه اندازی، آموزش ها برای بانوان، و آموزش های چگونگی بستن حجاب هستند و هدف آن ها در درجه اول کمک به نسل جوان برای تقویت پتانسیل ها و توانمندهایشان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha