جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله ناصری یزدی

حوزه/ آیت الله ناصری یزدی با بیان اینکه فرودگاه نماد توسعه و پیشرفت کشور است گفت: اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر فرودگاه شهید صدوقی یزد مطلوب و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»» از یزد، مدیرکل و مسئولان فرودگاه بین المللی یزد در آستانه ی فرارسیدن دهه مبارک فجر با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده توسط دست‌اندرکاران فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد و ارگان‌های مستقر در آن، بر اهمیت و جایگاه هواپیمایی در امر خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد در این دیدار عملکرد فرودگاه‌های استان یزد را مثبت ارزیابی و از زحمات مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و دیگر مسولان فرودگاهی در راستای توسعه فرودگاه‌ها قدردانی کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فرودگاه نماد توسعه و پیشرفت کشور است گفت: اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر فرودگاه شهید صدوقی یزد مطلوب و قابل تقدیر است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه فرودگاه ها زمینه ساز پیشرفت شهری هستند تصریح کرد: استحقاق مردم شهر و استان یزد بیش از این ها است و امیدواریم که همکاری و همدلی بیشتر مسئولان استان با مسئولین فرودگاهی سبب شود تا امکانات بیشتر و بهتری به مردم عرضه شود.

نماینده ولی‌فقیه استان یزد در پایان ضمن آرزوی توفیق برای تمام مسئولان خدوم و زحمتکش این استان٬ خدمتگزاری به مردم را بالاترین توفیق برای آنان دانست و در پایان برای رفع مشکلات فرودگاه و تحقق اهداف عالیه مسئولان ذیربط دعا کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha